اینا گینکویچ گفت که کجا و چگونه از ویروس کرونا نجات پیدا می کند

– این ، اکنون بسیاری از مصاحبه ها با یک سوال استاندارد آغاز می شوند: چگونه می توانید خود را از ویروس کرونا محافظت کنید؟

– من یک دوره داروی ضد ویروسی برای پیشگیری و افزایش ایمنی نوشیدم ، حداقل تماس با مردم را حفظ کردم ، فاصله خود را حفظ کنم ، در مکان های عمومی فقط با ماسک و دستکش ظاهر می شوم. می توانم بگویم که من یک سبک زندگی منزوی دارم.

– شنیده اید که در خارج از شهر زندگی می کنید؟ چند سال پیش از مرکز پایتخت نقل مکان کردید؟

– در ماه مارس سال جاری ، من تصمیم گرفتم یک خانه را اجاره کنم ، زیرا فرصتی برای عزیمت به مونته نگرو ، جایی که من خانه خودم را دارم ، وجود ندارد ، همانطور که اکنون خانه ای ندارم. ابتدا فکر کردم که تا پایان تابستان در کشور زندگی خواهم کرد ، اما آنقدر اینجا را دوست داشتم که تصمیم گرفتم زمستان بمانم. مکانی که اکنون در آن زندگی می کنم دهکده Dubtsy نام دارد و در فاصله کمی از نیکولینا گورا واقع شده است. البته ، من باید زمان بیشتری را در جاده مسکو بگذرانم ، اما اکنون پیاده روی زیادی را شروع کردم و باید روزانه 5-6 کیلومتر راه بروم.

– آیا طرح بزرگی دارید؟

– بله ، ما یک قطعه بزرگ داریم ، صاحب dacha خیلی گلها را دوست دارد ، بنابراین در تابستان آن در نقشه ما فوق العاده زیبا بود. به طور کلی ، من واقعاً دوست دارم که وقت خود را در فضای باز بگذرانم. در دوران کودکی ، ما در منطقه خلیج فنلاند در سن پترزبورگ یک خانه کوچک داشتیم که هر تابستان با پدر و مادرمان به آنجا می آمدیم. من می توانم با خیال راحت یک باغبان آماتور نامیده شوم – از کودکی من گل ، توت ، درخت پرورش داده ام … مادربزرگ من N.V. Gadvinskaya همه چیز را به من آموخت و به لطف او من می دانم که چگونه درختان را بارور کنم ، چگونه از باغ مراقبت کنم. او اولین دستورهای مخفی خود را برای پای با سیب به من داد ، تحت هدایت او من خودم مربا درست کردم ، به من یاد داد که چگونه غذای خوشمزه درست کنم. اما صادقانه بگویم ، از کودکی همه اینها را دوست نداشتم و برای من مجازات واقعی بود ، به عنوان مثال ، انتخاب توت از ده بوته توت. بنابراین ، وقتی خانه ای ییلاقی در مونته نگرو خریدم ، به پدر و مادرم گفتم: «دیگر تخت خواب نیست! حالا فقط میوه و گل! ” آنها با من موافقت کردند ، به خصوص اینکه ما خانه را از تعداد زیادی درخت میوه و بوته در سایت از مالکان قبلی به ارث برده ایم: کیوی ، انگور ، پرتقال ، نارنگی ، انار ، انجیر ، آهک ، زردآلو ، گریپ فروت ، هلو ، گردو و این لیست کامل آنچه در سایت ما در حال رشد است. وقتی در تابستان برای تعطیلات به آنجا می آیم ، من و والدینم از باغ مراقبت می کنیم و نزدیک به پاییز محصول برداشت می کنیم. در یک سال یک انار به وزن 200 کیلوگرم برداشت کرده ایم! بنابراین نمی توانم زندگی خود را بدون باغبانی تصور کنم و با افزایش سن فهمیدم که این سرگرمی مورد علاقه من است. از آنجا که اکنون من در خانه کشور خود زندگی نمی کنم و نمی توانم چیزی را در آن بکارم ، راهی پیدا کردم – من شروع به کاشت گل در گلدان ها کردم: گل کوکب ، گل اطلسی ، ردودندرون ، بنابراین باغ کوچک خودم را تهیه کردم. میزبان به اندازه قد من چندین بوته هورنژیا برای من حفر کرد و آنها را در حیاط مدرسه ذخیره المپیک N25 مسکومسپورت کاشتم که اکنون مدیر آن هستم. پاییز سال گذشته ، من خودم یک “پرچین” در خاک آوردم و مقدار زیادی انگور وحشی کاشتم! من همچنین قصد دارم آنجا را اضافه کنم – بسیار زیبا خواهد بود! و بهار سال آینده ، اگر اوضاع ویروس کرونا تغییر نکند ، من گلهای یک ساله در گلدان خود پرورش می دهم: آسترها ، گل های داوودی ، دلفینیوم ها و خانه و آلاچیق خود را با آنها تزئین می کنم. من قبلاً با میزبان به توافق رسیده ام! (خندان).