کایلی مینوگ توصیه خوبی به لوبودا

داد

کایلی به رکورد” دیسکو “رسید ، همانطور که می گویند ، در حال افزایش است. سال گذشته وی با انتشار یک مجموعه موفق “Step Back
In Time: The Definitive Collection” 30 سال زندگی حرفه ای خود را با شور و شوق فراوان جشن گرفت ، که به هفتمین نسخه از خواننده تبدیل به شماره 1 جدول بریتانیا تبدیل شد. سر و صدای کمتری در مورد عملکرد وی در جشنواره گلستونبری وجود نداشت.

چهارده سال پیش ، برای اولین بار ، خواننده قصد داشت در یکی از مشهورترین جشنواره های جهان اجرا کند ، اما در سال 2005 به کایلی سرطان پستان مبتلا شد ، بنابراین تور و همه اجراهای جشنواره باید لغو شود. بیش از یک سال این هنرمند برای زندگی و سلامتی جنگید و بعداً در مورد دوره شیمی درمانی به عنوان انفجار هسته ای صحبت کرد. اما با گذشت زمان ، او دوباره به ضبط موسیقی و تور بازگشت ، اما فرصت اجرای در Glastonbury فقط در تابستان سال 2019 به او داده شد.

و این عملکرد ارزش انتظار را داشت. انبوه مردم ، نیک و کیو و کریس مارتین به عنوان مهمان ویژه و میلیون ها بازدید
فیلم زنده فیلم شده است. پس از چنین پیروزی ، خواننده با اعلام شناسایی دیسکو پاپ به عنوان اصلی ترین استراتژی موسیقی ، آغاز یک کار آلبوم جدید را اعلام کرد. و اگر در سال 2019 چنین انتخابی می تواند به موضوعی برای بحث تبدیل شود ، در طی همه گیری ، تقاضا برای موسیقی رقص ، به عنوان یکی از اثبات شده ترین راه ها برای فراموش کردن مشکلات ، به آسمان برخاست.

در حین قفل شدن ، کایلی در استودیوی خانگی خود کار می کرد و در تابستان شروع به انتشار تک آهنگ های آلبوم پیش رو کرد. “بگو چیزی” در ماه جولای ، “جادو” در سپتامبر و ترانه “من آن را دوست دارم” در اواخر ماه اکتبر منتشر شد. هر سه تک آهنگ حال و هوای آلبوم را به خوبی منتقل می کند: به نظر می رسد که کایلی و تهیه کنندگانش به ابتدای دهه هشتاد یا ابتدای دهه 2000 بازگشتند که موسیقی پاپ تا آنجا که ممکن بود بی دغدغه به نظر می رسید.

زندگی حرفه ای کایلی مینوگ در قرن بیست و یکم کاملاً گسترش یافت ، زمانی که آلبوم های “Years Light” و “Fever” او را به یک هنرمند استادیوم تبدیل کردند. پس از نبرد طاقت فرسا با سرطان و تمایل فعال برای کمک به مبارزه با این بیماری ، بسیاری انتظار داشتند که ساخته های متفکرانه تری از خواننده ارائه شود ، و حال و هوای ناخوشایند ضبط های جدید ، گاهی منتقدان را عصبانی می کرد. اما کایلی
مانند یک دختر ثابت رفتار کرد و حق رقصیدن را پس گرفت. “Disco”
یکی از محبوب ترین آلبوم های کایلی مینوگ است. همراه با لیدی گاگا ، آلبوم رقصنده “Chromatica” بدون محدودیت بهار امسال ،
کایلی با اطمینان عنوان ملکه های کف رقص را به خود اختصاص داده است و به نظر می رسد طرفداران هر دو هنرمند از این وضعیت بسیار راضی هستند.

ما نیز ملکه کف رقص خود را اضافی نخواهیم داشت. ژانر دیسکو محلی حتی در روسیه نامنظم همیشه از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. اما شهرت چنین موسیقی در اینجا بهترین نیست. اگر اهل موسیقی دیسکو هستید ، یا این باید نوعی انجیر در جیب شما باشد ، یا بعد از کنایه ، همانطور که اکنون بیان آن پذیرفته شده است ، یا شما برای کسانی که هفت اینچ پیشانی نیستند ستاره هستید. هنرمندان محلی – این طبقه بندی به وضوح دلهره آور نیست و آنها در تلاشند نوعی مد جمعی را امتحان کنند تا ناقل روندهای پیشرفته باشند. این همان کاری است که آنها در آلبوم جدید خود Cream Soda انجام دادند ، بنابراین برای انجام این کار تلاش کنید – Svetlana Loboda. اگرچه مورد اخیر می تواند به راحتی به آیکون دیسکو ما تبدیل شود. او لاغر ، پا بلند است ، می تواند هر کسی را برقصد ، و به وضوح یک ستاره در پیشانی خود دارد
می سوزد. آلبوم جدید کایلی می تواند یک ستاره راهنما برای سوتلانا باشد. برای اینکه سرانجام همه کارها را به روش خود انجام دهید ، اما با در نظر گرفتن این واقعیت که سادگی ، روحیه و ریتم قابل درک هنوز به کسی آسیب نرسانده است.