رهبر SDPT R. Zoyirov گفت که وی توسط افراد ناشناس مورد حمله قرار گرفت

R. Zoyirov رهبر SDPT گزارش داد که توسط افراد ناشناس مورد حمله قرار گرفته است 24 سپتامبر 2020 ، ساعت 14:59

Avesta.Tj | 09/24/2020 | رحمتیللو زوییروف ، رهبر حزب سوسیال دموکرات تاجیکستان ، در صفحه فیس بوک خود از حمله به وی گزارش داد.

وی خاطرنشان کرد که در تاریخ 20 سپتامبر ، اواخر عصر ، از یک سفر کاری دیگر به مناطق و شهرهای جمهوری با اطلاعات و برداشت های مختلف بازگشت. به ویژه ، وی در جلسه با رئیس جمهوری تاتارستان ، که نیاز به فوری جمع بندی و تجزیه و تحلیل داشت ، مطالب زیادی در مورد جعل رهبری مناطق و شهرها آورد.

“در 22 سپتامبر سال 2020 ، حدود ساعت 18.20 ، حمله دیگری به من انجام شد. بیست متر از محل زندگی من ، در پایین بزرگراه کنار پله ها ، ناگهان دو فرد ناشناس از پشت به من حمله کردند. یکی از آنها از پشت دو ضربه زد: اول به سرش با یک جسم صاف ، ضربه دوم به چشم راست و قسمت چشم جمجمه از پهلو ، دومی من را با تمام قدرت به داخل سینی آب هل داد ، وقتی زمین خوردم ، شانه چپم را به بالدور زدم ، سپس روی آن فرو ریختم R. Zoyirov می نویسد. هر دو زانو در سینی است. ”

رهبر SDPT خاطرنشان کرد که برای چند دقیقه از هوش رفت. “وقتی به خودم آمدم هیچ کسی در اطراف نبود. شاید عابران بودند ، اما من متوجه نشدم که کسی وجود دارد ، زیرا هیچ کس به کمک من نیامد. چهار دست و پا از پچ بتونی بیرون آمدم و به سختی به خانه رسیدم ، خوشبختانه 20 متر از آپارتمانم فاصله داشتم. “

“فقط در روز دوم احساس درد واقعی در بدنم ، به ویژه در استخوان های زانو و جمجمه کردم ، از همه بدتر این بود که نمی توانم حرکت کنم. 10 ساعت آنجا بمانید. سپس او به آرامی شروع به حرکت کرد. امروز ، دو روز بعد ، من از رختخوابم بلند شدم و کنار لپ تاپ خود نشستم ، “Rakhmatillo Zoyirov می نویسد.

این اولین حمله به رحمتیللو زوییروف نیست. این سیاستمدار عصر روز 9 نوامبر 2017 ، همچنین در نزدیکی خانه اش هنگام راه رفتن سگ مورد حمله قرار گرفت. سپس گزارش شد که یک پرونده جنایی در مورد واقعیت حمله آغاز شده است ، اما یک ماه بعد پرونده به دلیل مشخص نشدن عاملان حمله متوقف شد.

رحمتیللو زوییروف رهبر حزب سوسیال دموکرات تاجیکستان ، یکی از هفت حزب رسمی ثبت شده در این کشور است.

پیش از این ، R. Zoyirov گفته بود كه حزب وی در انتخابات ریاست جمهوری تاجیكستان ، كه در 11 اكتبر سال جاری برگزار می شود ، شركت نخواهد كرد.