وزارت بهداشت “Bioven” اوکراینی را در پروتکل درمانی COVID-19

قرار خواهد داد

وزارت بهداشت Bioven اوکراین را در پروتکل درمانی COVID-19 قرار می دهد 8 اکتبر 2020 ، ساعت 13:23

Avesta.Tj | 08.10.2020 | وزارت بهداشت داروی Bioven ساخت اوکراین را در پروتکل ملی درمان COVID-19 قرار داده و خرید آن را تأمین مالی می کند.

طبق اوکرین فرم ، وزیر بهداشت اوکراین در جلسه توجیهی این حرف را زد

“ما آزمایشات بالینی را به پایان رسانده ایم ، گزارش های مربوطه وجود دارد. ایمونوگلوبولین ها خود را به خوبی نشان داده اند ، داروی “Bioven” دارویی با اصل اوکراین است که ما از آن استفاده می کنیم. یک کارگروه مناسب برای رسیدگی به پروتکل ها تشکیل می شود … دیروز در یک گفتگوی مقدماتی با آنها (گفته شد) ، آنها قصد دارند این دارو را در پروتکل درمان بگنجانند. از آنجا که گران است ، منبعی پیدا کردیم که از آن بودجه و خرید این دارو را تأمین می کنیم تا به بیمارستان هایمان تحویل شود. “/ استپانوف گفت

وی افزود كه انتظار می رود داروی Remdesivir كه نتایج خوبی در درمان بیماران مبتلا به COVID-19 در خارج از كشور دارد ، ارائه شود. طبق گفته استپانوف ، این ابزار به صورت متمرکز نیز خریداری می شود.

وزیر یادآوری کرد که تعرفه برای درمان بیماران مبتلا به COVID-19 ، که توسط بیمارستانهایی که با NSZU در مورد بسته مربوطه توافق کرده اند ، دریافت می شود ، 300 of از حقوق کارگران پزشکی را که در روند درمان COVID-19 شرکت دارند ، و همچنین داروها و محصولات پزشکی را در نظر می گیرد. در درمان بیماری ویروس کرونا ضروری است. به عنوان مثال ، دولت از 45 هزار UAH برای درمان یک مورد شدید COVID-19 پرداخت می کند.

همانطور که Ukrinform گزارش داد ، از 7 اکتبر ، 239،337 مورد COVID-19 آزمایشگاهی در اوکراین تأیید شد ، که 4753 مورد در روز است.