انتصاب دوست دختر Serdyukov واسیلیوا به عنوان یک آکادمیک توسط Tretreteli

توضیح داده شد

“افراد زیادی از همه حقایق زندگی نامه Evgenia Vasilyeva اطلاع ندارند. او یک هنرمند است. او از کودکی نقاشی می کشد ، از هنرستان فارغ التحصیل می شود و به هنر مشغول است. او نمایشگاه های بین المللی زیادی داشته است. به طور خاص ، او در برنامه دوسالانه ونیز شرکت کرد ، – گفت تسرتلی. – اوگنیا چندین نمایشگاه در مسکو نیز داشته است. اتفاقاً ، در اینجا نیز در موزه هنرهای مدرن مسکو. او با موفقیت زیادی گذشت و طیف وسیعی از کارهای خود را نشان داد. Evgenia Vasilieva یک هنرمند و مجسمه ساز ویدئویی فوق العاده است. او گرافیک فوق العاده ای دارد.

ما در کارهای او با جزئیات فهمیدیم. او یک اعتیاد به کار است: ایجاد مداوم مشاغل جدید. کار او مطمئناً شایسته توجه است. بنابراین ، وی به عنوان یک آکادمیسین افتخاری آکادمی هنر روسیه (RAA) انتخاب شد. این یک جایزه برای خلاقیت و کار فعال او است. “

درمورد اینکه آیا اعضای آکادمی در زمینه گذشته جنایتکارانه واسیلیوا نگرانی دارند یا خیر ، تسرتلی پاسخ منفی داد. “من فکر می کنم مردم ابتدا باید به هنر نگاه کنند. بسیاری ، با دیدن اثر ، چیزهای مختلفی می نویسند. به نظر من مسئله اصلی نشان دادن هنرمند است. بگذارید درباره کار او بحث کنند ، مقایسه کنند ، انتقاد کنند. و هر آنچه خارج از فعالیت هنری حرفه ای او است ، هیچ کس نباید نگران باشد. “- می گوید واسیلی.

در سال 2012 ، اوگنیا واسیلیوا متهم اصلی پرونده موسوم به Oboronservis شد. میزان خسارت 360 میلیون روبل تخمین زده شد. وی به اتهام شش فقره کلاهبرداری در مقیاس بزرگ ، قانونی کردن وجوه به دست آمده غیرقانونی ، و همچنین سو power استفاده از قدرت مجرم شناخته شد و در یک مستعمره رژیم عمومی به پنج سال محکوم شد. در سال 2015 دادگاه واسیلیوا را با آزادی مشروط آزاد کرد. از سال 2014 ، واسیلیوا با نام مستعار EVA به فعالیت های هنری می پرداخت.

همچنین نگاه کنید به: Evgenia Vasilyeva یک آکادمیسین افتخاری آکادمی هنر روسیه شد

گالری آثار اوگنیا واسیلیوا: از ناوالنی تا پوروشنکو  گالری آثار اوگنیا واسیلیوا: از ناوالنی تا پوروشنکو

به گالری عکس مربوط مراجعه کنید