سفیر تاجیکستان در چین با دبیرکل سازمان همکاری شانگهای

دیدار کرد

سفیر تاجیکستان در چین با دبیرکل سازمان همکاری شانگهای دیدار کرد 30 اکتبر 2020 10:43 صبح

اوستا Tj | 30/10/2020 | دبیر کل سازمان همکاری شانگهای ولادیمیر نوروف در دبیرخانه سازمان همکاری شانگهای در پکن با سفیر جدید تاجیکستان در چین ظهیر سعیدزودا دیدار کرد.

به گفته سرویس مطبوعاتی سازمان همکاری شانگهای ، دبیرکل سازمان همکاری شانگهای انتصاب ظهیر سعیدزودا به سمت جدید را تبریک گفته و برای وی آرزوی موفقیت در فعالیت های خود را دارد.

V.Norov گفت که جمهوری تاجیکستان ، به عنوان یکی از کشورهای مسس سازمان همکاری شانگهای ، که اصول اساسی آن را تشکیل می دهد ، امروز یکی از شرکت کنندگان فعال و رهبران همکاری های چند جانبه برای اطمینان از صلح ، ثبات و امنیت کشورهای عضو ، “روح شانگهای”.

وی به ابتکاراتی که امامعلی رحمان رئیس جمهور تاجیکستان در جریان اجلاس های اجلاس چینگدائو و بیشکک در سال های 2018-2019 ابراز داشت ، اشاره کرد که برای توسعه همکاری های چند جانبه سودمند متقابل بین کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای مهم است.

طرفین در مورد موضوعات تعامل نزدیک برای توسعه بیشتر و تقویت همکاری چند جانبه بحث و تبادل نظر کردند و در مورد سازماندهی و اجرای برنامه های برنامه ریزی شده سازمان همکاری شانگهای در دوره ریاست جمهوری آینده تاجیکستان تبادل نظر کردند.

آنها همچنین ابراز اطمینان کردند که ریاست آینده تاجیکستان در سازمان ، که همزمان با بیستمین سالگرد همکاری سازمان همکاری شانگهای است ، در بالاترین سطح برگزار خواهد شد.