جزئیات بازگشت به هوا از برنامه ضعیف لینک نشان داده شده است

اقتباس روسی از قالب انگلیسی ضعیف ترین پیوند اولین بار در سال 2001 پخش شد. این مجوز چندین بار صاحبان خود را تغییر داد و در سال 2019 کانال تلویزیونی MIR حق اقتباس را از استودیوی BBC خریداری کرد. این برنامه در ماه فوریه آغاز شد و باعث جلب توجه قابل توجه مردم در طول ماههای همه گیری ، و به ویژه در طول دوره انزوا از خود شد.

و موفقیت جدید این نمایش برای ماریا کیسلوا ، مجری آن تعجب آور نبود ، وی خاطرنشان کرد که در طول پانزده سال تعطیل ، روزی نبود که کسی از او نپرسد که چه زمانی دنباله این بازی ، مورد علاقه میلیون ها بیننده است ، منتشر خواهد شد. “این باد دوم برنامه محبوب است. ما این برنامه را از درون می شناسیم ، می دانیم که چطور بود ، بنابراین می خواهیم اکنون مدرن تر و مطرح تر شود. “، مجری تلویزیون می گوید.

برای خود ماریا ، “پیوند ضعیف” یک پروژه واقعاً قابل توجه است ، که علاوه بر عشق ملی ، عناوین دلپذیری مانند “شیک ترین مجری تلویزیون” را نیز برای او به ارمغان آورد. علاوه بر این ، ماریا خود را به عنوان یک مفسر ورزشی تاسیس کرده است ، و بسیاری از رویدادهای مهم ، از جمله بازی های المپیک در تورین و ریودوژانیرو را پوشش می دهد. و همچنین یک نمایش ستاره ای “همراه با دلفین ها” نیز برگزار شد که کیسلوا به همراه والدیس پلش میزبان آن بودند. با این حال ، مهمترین “پروژه ها” در زندگی ماری دختران داریا و اسکندر بودند.

به عنوان یک شناگر مشهور هماهنگ و دختری با شخصیت قهرمان ، ماریا کیسه لوا از ترس دوباره به آب آشنا نمی ترسید و پیشنهاد احیای “پیوند ضعیف” را پذیرفت. نسخه جدید این برنامه با توجه به مقررات دقیق نویسندگان نمایش ، اما با در نظر گرفتن واقعیت های مدرن تهیه شده است. البته ، مری مجبور بود به تصویر یک خانم تیز زبان و دارای شخصیت فولادی پایبند باشد ، اما سبک لباس او تغییراتی را تجربه کرده است که تصور آن پانزده سال پیش دشوار بود. دسیسه هایی که در طول نمایش ادامه می یابند ، بدون تغییر باقی می مانند ، در مورد کدام مسئله زنجیره پول شکسته می شود ، چه مقدار پول می توان وارد بانک مشترک کرد و اظهارات بعدی ماریا کیسلوا چیست. بازیکنان ، به نوبه خود ، نباید از او انتظار حمایت و تعارف را داشته باشند – هر اشتباه با یک سرزنش شدید مشخص خواهد شد.

“چه کسی نمی تواند باد شانس را در بادبان بگیرد؟ پره هوا جهت خروج را به چه کسی نشان داد؟ تیم پیشنهاد می کند که اولین کسی باشد که کشتی را ترک کند؟ ” – ماریا از بازیکنان می پرسد. و سخنان او مانند فریب برنامه هنوز مخاطب را در حالت تعلیق نگه میدارد.