آلا مانیلووا به عنوان مدیر در تاریخ 27 آوریل به کارکنان موزه روسیه معرفی می شود

رئیس سابق موزه دولتی روسیه قبلاً محل را تخلیه کرده است

موزه روسیه هنوز دستور رسمی برای انتصاب آلا مانیلووا به عنوان مدیر دریافت نکرده است، اما اینها قبلاً تشریفات هستند. فردا 27 آوریل در یکی از تالارها، روسای تمامی بخش‌ها و بخش‌های موزه دولتی روسیه با یک بانوی وزیر در سمت جدید معرفی می‌شوند.

پیش بینی می شود آلا یوریونا که سمت وزیر امور خارجه معاونت فرهنگی را ترک کرد، به همراه هیئت همراهی از وزارت فرهنگ وارد سن پترزبورگ شود که در مراسم معارفه رسمی مدیر جدید، سخنرانی های مناسبی را ایراد خواهد کرد. موزه روسیه به کارکنان بدیهی است که همراه او، سند مورد انتظار در مورد قرار ملاقات نیز خواهد رسید، که آنها زحمت ارسال آن را زودتر ندادند، بنابراین آنها تا آخر به زبان روسی غسل تعمید گرفتند و کاملاً باور نداشتند که مکالمات قدیمی به نتیجه برسد. یک واقعیت. با این حال، مقررات، رویه‌ای وجود دارد، اما آیا واقعاً در مورد پرنده‌ای با چنین پرواز بلندی به آن بستگی دارد؟

موزه روسیه یک امپراتوری جداگانه است که از 64 ساختمان تشکیل شده است که تقریباً 1800 کارمند در آن کار می کنند. این مجموعه بیش از 30 هکتار مساحت دارد. این مجموعه (بیش از 440000 مورد) در ساختمان‌هایی که به عنوان بناهای معماری شناخته می‌شوند، از جمله کاخ‌های میخایلوفسکی، استروگانف، کاخ‌های مرمر، ساختمان بنوا و قلعه میخائیلوفسکی نگهداری می‌شوند. این مجموعه همچنین شامل باغ میخائیلوفسکی، باغ تابستانی با کاخ تابستانی پیتر اول و خانه پیتر اول است. باید فکر کرد که آلا مانیلووا چندین ماه طول می کشد تا تمام ساختمان ها و مناطق را بررسی کند. اما سلطنت او با یک اجرا آغاز خواهد شد که حدود 40 رئیس بخش ها و بخش های اصلی را گرد هم می آورد.

هنوز مشخص نیست که آیا مدیر سابق و اکنون رئیس موزه روسیه، ولادیمیر گوسف، در مراسم رسمی پشت صحنه حضور خواهد داشت یا خیر. اما مشخص است که او قبلاً از دفتر کارگردان تاریخی واقع در ساختمان بنوا به دیگری واقع در کاخ استروگانوف نقل مکان کرده است.