آنا میخالکووا برای هیجان به جنوب رفت

این بازیگر در فیلمی هیجان انگیز درباره آدم ربایی بازی کرد

آنا میخالکووا به زودی در یک تور تفریحی کوچک خواهد بود، با این حال، دشوار است که تمام حرکات او را تعطیلات بنامیم. این بازیگر شروع به بازی در این سریال کرد که بخشی از آن در جنوب روسیه رخ خواهد داد.

کار روی این پروژه در اسنتوکی، پیاتیگورسک و کیسلوودسک انجام می شود و سپس گروه فیلمبرداری به سن پترزبورگ می روند. با چنین جغرافیایی، راهنمای بسیار خوبی برای مکان های توریستی خواهد بود. اما اینجا همه چیز خلاف منطق است. سازندگان سریال قصد دارند نه تنها با نماهای زیبا مخاطب را خشنود کنند، بلکه او را در تنش جدی نگه دارند. قهرمان آنا میخالکووا در تحقیقات جنایات مربوط به آدم ربایی و قاچاق انسان شرکت خواهد کرد. در این سریال همچنین بازیگرانی چون کارینا رازوموسکایا، الکساندر ایلین، الیزاوتا ایشچنکو و دیگر بازیگران حضور دارند.

باید اعتراف کرد که سازندگان سریال در کار بر روی فیلم های هیجان انگیز بسیار موفق بودند و زمانی درگیر فیلم های پر سر و صدایی چون «کریستال» و «خیمر» بودند. در مورد آنا میخالکووا ، به سختی می توان او را بازیگر یک ژانر نامید. در حال حاضر هشت پروژه با این بازیگر در حال تولید است که از جمله آنها می توان به چند پروژه کمدی و همچنین درام فانتزی، بیوگرافی و پلیسی اشاره کرد.

منتشر شده در روزنامه “Moskovsky Komsomolets” شماره 29035 مورخ 24 مه 2023

تیتر روزنامه:
استراحتگاه برای میخالکووا