آنتون واسیلیف درباره فیلمبرداری در نوسکی: “صبح بچه ها را بوسیدم و به زندان رفتم”

فصل جدید این سریال از شبکه NTV منتشر شده است

تصویربرداری فصل ششم این سریال پرطرفدار به یک ماجراجویی واقعی برای سازندگان پروژه تبدیل شده است. خدمه فیلم در زندان کار می کردند، بازیگران اصلی تقریباً همه بدلکاری ها را خودشان انجام می دادند، از جمله حرکت در اطراف با کفش های نسبتاً خاص.

پس از اینکه سرگرد پاول سمیونوف یک هولیگان مست را که دیگران را با اسلحه اسباب بازی تهدید می کرد به ضرب گلوله کشت، دادگاه پلیس را دستگیر کرد. تاتیانا بلووا مجبور به استعفا از پلیس می شود. او که بدون امرار معاش می ماند، تصمیم می گیرد به دنبال فراری از عدالت بگردد که برای دستگیری آنها جایزه تعیین شده است.

سرهنگ دوم اوکونکو ریاست وزارت امور داخلی ناحیه مرکزی سن پترزبورگ را بر عهده دارد و آندری میخائیلوف را به کار دعوت می کند که به نارضایتی همسر آینده خود اینگا کریلوا تصمیم می گیرد به خدمت در مقامات ادامه دهد. ژنرال آرسنیف وارد درگیری طولانی با گنادی لیوبیموف می شود. پس از مرگ خاریتونوف، معاون دومای دولتی، هر دو مدعی جایگاه وی در مجلس سفلی مجلس فدرال هستند.

بازرسان موفق می شوند ثابت کنند که قاتل که توسط دنیس سوموف منحل شده است هرگز با گروه “معماران” مرتبط نبوده است. این بدان معنی است که یک جنایتکار خطرناک هنوز آزاد است. تنها یک نفر می تواند به دنبال قاتل، سرگرد پاول سمنوف، که در یک بازداشتگاه پیش از محاکمه است و با چندین سال زندان در مستعمره رژیم سخت روبه رو است، قرار گیرد.

نویسندگان «نوسکی» تمام تلاش خود را کردند و دیگر زمانی برای حوصله سر رفتن سر صحنه فیلمبرداری فصل جدید نبود. ایگور دراکا، کارگردان سریال می‌گوید: «این فصل، جالب‌ترین مکان، زندان کرستی بود. – برای ده قسمت اول، آنتون واسیلیف در زندان است. ما در “صلیب ها” فیلمبرداری کردیم – این یک زندان خفن شده است، هیچ زندانی در آنجا وجود ندارد، اما با معجزه آنها به ما اجازه دسترسی به این مرکز را دادند. همه چیز در حالت واقعی و بدون تزئین فیلمبرداری شد.

برای آنتون واسیلیف، که به نقش سرگرد سمنوف بازگشت، این تیراندازی ها تبدیل به یک تجربه جدید شد، زیرا او باید به یک زندان واقعی می رفت. صبح بچه ها را بوسید و گفت: بابا می رود سر کار. و او برای شلیک به زندان رفت. “حتی با کمی لمس کردن این دنیا، شما شروع به قدردانی از دقایقی که در آزادی در کنار عزیزان سپری می کنید.”

علاوه بر این، خود آنتون در بیشتر صحنه های بدلکاری بازی کرد. بدلکارها فقط در قسمت هایی که سرگرد سمنوف مجبور بود از ساختمان های بلند بپرد یا در صحنه های ماشین پیچیده آن را تغییر می دادند. بازیگر ویکتوریا ماسلوا که نقش تاتیانا بلووا را بازی می کند نیز سعی کرد بدون مطالعه انجام دهد.

این بازیگر می گوید: “قهرمان من منتظر ماجراهای جدید زیادی است و برای غلبه بر همه مشکلات به اراده و شخصیت زیادی نیاز است.” – صحنه های خیلی بیشتری وجود خواهد داشت که باید از زور استفاده کنم، این کار آسانی نیست، اما من را سرپا نگه می دارد. همچنین در فصل جدید استریپ ها (کفش های رقص با پاشنه بلند و سکوی بلند) پوشیدم و وظیفه من این بود که خودم را در آنها نکشم.

منتشر شده در روزنامه “Moskovsky Komsomolets” شماره 29009 مورخ 12 آوریل 2023

تیتر روزنامه:
آنتون واسیلیف: “صبح بچه ها را بوسید و برای تیراندازی به زندان رفت”