استخدام شدگان CoES “Spring-2023” در پارک پیروزی با میهن سوگند وفاداری کردند – اخبار تاجیکستان

به گزارش سرویس مطبوعاتی CoES RT، در 19 می 2023، در پارک پیروزی بخشداری رودکی، اولین سربازان استخدام شده در ستاد سربازی اجباری بهاره سوگند نظامی یاد کردند.

در این روز 93 نفر از سه واحد نظامی کمیته شرایط اضطراری و دفاع غیرنظامی وابسته به دولت جمهوری تاجیکستان با حضور بستگان، فرماندهان و همکاران و همچنین جانبازان خود با میهن سوگند یاد کردند. نیروهای مسلح جمهوری تاتارستان

سربازانی که اسلحه در دست داشتند با وفاداری به میهن سوگند یاد کردند و سوگند یاد کردند که وظیفه نظامی خود را به اندازه کافی انجام دهند و شجاعانه از آزادی و استقلال کشور دفاع کنند. سربازان عمل ادای سوگند نظامی را با امضای خود مهر و موم کردند.

در این رویداد رهبری CoES، سربازان بین المللی، دانش آموزان دبیرستانی از مدارس متوسطه مجاور، و همچنین والدین و بستگان سربازان استخدام شده حضور داشتند.

پس از فرمان ادای سوگند پرسنل، سربازان وظیفه با میهن خود سوگند یاد کردند و سوگند یاد کردند که وظیفه نظامی خود را به اندازه کافی انجام دهند، شجاعانه از آزادی، استقلال و قانون اساسی تاجیکستان دفاع کنند.

والدین آنها، نمایندگان فرماندهی یگان نظامی و همچنین میهمانان مدعو با تبریک و آرزو برای سربازان جوان خطاب کردند.

سرلشکر I. Ibrohimzoda، معاون رئیس کمیته، برای جذب شدگان سخنرانی کرد.

«امروز روز بسیار مهمی در زندگی کسانی است که با مردم جمهوری ما بیعت کردند. باید به خاطر داشت که سخنانی که امروز گفتید، اول از همه، اطمینان والدین، بستگان و دوستانتان است که همیشه آماده محافظت از آنها خواهید بود. بنابراین، من می خواهم از همه کسانی که در صف هستند، بخواهم که خدمت هر یک از شما فقط احساس غرور را برای وظیفه ای که شایسته وطن انجام داده است، برانگیزد.

پس از مراسم رسمی ادای سوگندنامه نظامی، نایب رئیس کمیته، سرلشکر امامعلی ابراهیم زاده و فرماندهان یگان های نظامی با والدین سربازان تکمیلی جدید گفتگو و به تمامی سوالات آنان پاسخ دادند و به اطلاع بستگان و دوستان فرماندهی رساندند. گوشی ها والدین و بستگان سربازان با زندگی یگان نظامی آشنا شدند.