افتتاح ساختمان ریاست منطقه ای اداره مبارزه با جرایم سازمان یافته وزارت امور داخله در شهر تورسون زاده – اخبار تاجیکستان

به گزارش نیات خوور، در 24 مه، رئیس دولت، امامعلی رحمان، ساختمان اداره منطقه ای مبارزه با جرایم سازمان یافته در گروه گیسار ولسوالی های اداره کنترل جرایم سازمان یافته وزارت امور داخلی جمهوری تاجیکستان را در تورسون زاده افتتاح کرد.

به گفته منبع، ساختمان جدید شامل یک زیرزمین و دو طبقه است که با در نظر گرفتن مقتضیات زمان، تمامی زیرساخت های لازم برای ماموران پلیس را دارد.

بر اساس این پروژه، ساختمان جدید برای عملکرد مؤثر واحد واکنش سریع ویژه این اداره طراحی شده و دارای 24 محل خواب برای افسران است.

ساختمان ساخته شده از یک سالن کنفرانس 50 صندلی، یک غذاخوری و سایر امکانات کمکی تشکیل شده است. اتاق جلسه مجهز به صندلی مدرن است و برای رویدادها و جلسات طراحی شده است.

کتابخانه الکترونیکی دارای فهرست بزرگی از ادبیات صنعت، آثار علمی و هنری است. در اینجا، کارمندان می توانند در زمان مناسب مطالعه کنند و دانش، مهارت ها و جهان بینی خود را گسترش دهند.

یک زمین ورزشی و یک سالن ورزشی با طراحی مدرن مجهز به تجهیزات آموزشی لازم برای فعالیت های ورزشی کارکنان این اداره به ویژه واحد واکنش سریع وجود دارد. مساحت زمین ورزشی 600 متر مربع و سالن بدنسازی 120 متر مربع است.