امامعلی رحمان کالج خصوصی آموزشی “آسگوزور” را راه اندازی کرد – اخبار تاجیکستان

به گزارش NIAT خوور، رئیس جمهور جمهوری تاجیکستان، امامعلی رحمان، در 24 مه کالج خصوصی آموزشی Asosguzor را در تورسون زاده راه اندازی کرد.

این مؤسسه آموزشی به منظور تحقق دستورالعمل ها و دستورالعمل های رئیس جمهور کشور در مورد تربیت متخصصان عالی در زمینه آموزش و پرورش به عنوان بخشی از اقدامات خلاقانه به مناسبت سی و پنجمین سالگرد استقلال کشور ایجاد شده است.

روند آموزشی در موسسه آموزشی 2 طبقه جدید که برای 400 دانش آموز طراحی شده است به زبان های روسی و انگلیسی ایجاد شده است.

این دانشکده دارای 8 کلاس موضوعی مجهز می باشد که در هر کلاس میز، صندلی، برد الکترونیکی و سایر تجهیزات لازم وجود دارد.

با راه اندازی کالج خصوصی آموزشی Asosguzor برای 20 نفر شغل و دستمزد خوب فراهم شد.

این موسسه دارای یک کلاس کامپیوتر، یک کتابخانه، اتاق های مطالعه، یک اتاق جلسه برای 100 صندلی، یک غذاخوری برای 60 نفر و اتاق های کمکی دیگر است. شرایط لازم در دانشکده برای تربیت متخصصان مجرب در زمینه آموزش ایجاد شده است.

مساحت کل دانشکده 12 هکتار زمین است. کار ساخت و ساز در مرکز آموزشی جدید در سال 2019 با مشارکت کارآفرین داخلی تیمور حسینوف آغاز شد و با مشارکت 20 سازنده محلی در سطح کیفی بالا به پایان رسید.

رهبر ملت امامعلی رحمان ضمن آشنایی با شرایط نوین آموزش در یک کالج خصوصی جدید، کیفیت کار انجام شده را ستود و ابتکار کارآفرین را در زمینه تربیت متخصصان مجرب در عرصه آموزشی خواند. یک مثال شایسته

در موسسه آموزشی جدید، آموزش متخصصان مطابق با الزامات مدرن انجام می شود، معلمان با تجربه در کار مشارکت دارند.

گزارش شده است که کالج خصوصی آموزشی Asosguzor متخصصانی را با دانش روسی و انگلیسی، معلمان کلاس های ابتدایی و کامپیوتر در سطح بالایی آموزش می دهد.

کلاس کامپیوتر موسسه آموزشی مجهز به تکنولوژی های روز و متصل به اینترنت است.

کتابخانه مدرن دانشکده با کتاب های درسی و داستانی تدارک دیده شده است، شرایط لازم برای دانشجویان فراهم شده است. دانش آموزان این فرصت را دارند که از کتابخانه غنی استفاده مثمر ثمر کنند و سطح دانش خود را بالا ببرند.

این کالج فرصت های فراوانی برای اجرای اهداف “بیست سال مطالعه و توسعه علوم طبیعی، دقیق و ریاضی در زمینه علوم و آموزش” (2020-20240) دارد.

همه این اقدامات با هدف ارتقای سطح و ارتقای کیفیت، معرفی روش‌های نوین آموزش دانش‌آموزان انجام می‌شود.