“اورزو” – وام برای یک رویا – اخبار تاجیکستان

به لطف برگه Orzu (رویا) در برنامه تلفن همراه MegaFon Life، دریافت وام برای ساکنان تاجیکستان آسانتر و سریعتر شده است.

Orzu محصول مشترک وام MegaFon تاجیکستان و CJSC MDO Humo است. کافی است یک بار مراحل اتصال را طی کنید و در عرض پنج سال دیگر نیازی به ارائه مدارک در هنگام درخواست وام جدید نخواهید داشت. شما می توانید آنها را بدون وثیقه و ضامن تعداد نامحدودی در محدوده خود دریافت کنید. بسته به سابقه اعتباری و وضعیت مالی مشتری توسط “Humo” تنظیم می شود. شما می توانید “Orza” را فقط با کمک “Wallet” در برنامه “MegaFon Life” دریافت کنید.

به عنوان مثال، یک ساکن تاجیکستان که قبلاً هرگز برای خدمات درخواست نکرده است، می تواند پس از تأیید سطح درآمد مورد نیاز، 16500 سامانی درخواست کند. حداقل یک سابقه اعتباری مثبت در هر مؤسسه مالی جمهوری تاجیکستان سقف را به 22000 سامانی افزایش می دهد. اگر گیرنده بخواهد سقف خود را افزایش دهد، باید مدرکی مبنی بر درآمد کافی ارائه دهد.

حداکثر مبلغ یک وام در کارت ارزو 50000 تومان است. وام تا سقف 3000 سامانی بدون گواهی درآمد صادر می شود، برای اخذ پاسپورت کافی است. مدت اعتبار خط اعتباری 5 سال است. شرایط مورد نیاز مشتری – شهروندی جمهوری تاتارستان، سن بالای 18 سال، تجربه کاری حداقل 6 ماه، گذرنامه و TIN.

اولین قدم برای ارائه خدمات، درخواست وام است. می توان آن را به دفاتر هومو و یا دفتر خدمات مگافون تاجیکستان به آدرس: دوشنبه، خیابان رودکی، 89 رها کرد. ظرف سه روز آینده با تصمیم سازمان سپرده گذاری خرد متقاضی پیامک دریافت خواهد کرد. در صورت تایید وام توسط MDO Humo، کاربر MegaFon Life برگه Orzu را با اطلاعات محدودیت فعال خواهد داشت. بنابراین، شما باید تنها یک بار – در زمان درخواست – از سالن اپراتور بازدید کنید.

در آینده، وام توسط مشتری به طور مستقل از طریق “کیف پول” برنامه MegaFon Life در برگه “Orzu” صادر می شود. وجوه دریافتی را می توان برای پرداخت کالاها و خدمات کیف پول تلفن همراه (به جز خدمات بوک میکر و بازپرداخت وام) استفاده کرد یا به کارت بانکی کورتی میلی منتقل کرد تا در دستگاه های خودپرداز یا دفاتر مگافون نقد شود.

برای بازپرداخت سریع و آسان وام، در اپلیکیشن MegaFon Life، باید وارد تب Orzu شده، ترانشه مورد نیاز را انتخاب کرده و روی دکمه پرداخت کلیک کنید. بازپرداخت با استفاده از شماره شناسه منحصر به فرد وام در دفاتر مگافون تاجیکستان نیز امکان پذیر است.

“Orza” را ثبت کنید – و برای تحقق خواسته های خود پول دریافت کنید!