بازیگر ویاچسلاو ازپوف به دلیل ویروس کرونا درگذشت

تئاتر مالی وقتی برای سوگواری بوریس كلیوف وقت نداشت ، وقتی كه مرگ دوباره به خانه استروسفسكی زد – ویاچسلاو ازپوف درگذشت. وی بیش از نیم قرن در تئاتر مالی کار کرد. جزئیات عزیمت غیر منتظره وی مشخص شده است.

آخرین اجرایی که ویاچسلاو ایوانوویچ در آن بازی کرد “تراژدی های کوچک” بود – این اولین کارگردانی وی است. در ماه نوامبر ، او هنوز بازی می کرد ، اما در 6 دسامبر ، زمانی که برنامه بعدی برنامه ریزی شد ، در مالی آنها فورا یک جایگزین اجباری برای اجرای دیگری انجام دادند – ازپوف بیمار شد. وی با تشخیص ذات الریه دو طرفه و با یک ضایعه جدی از یک ریه در بیمارستان بستری شد. تحت معالجه قرار گرفت و انگار که حالش بهتر شد ، همه چیز برطرف شد. اما به طور غیر منتظره این هنرمند احساس بدی پیدا کرد و در روز چهارشنبه ، 9 دسامبر ، ویاچسلاو ایوانوویچ درگذشت. حالا آنها می گویند دلیل اصلی ویروس کرونا است.

او در چهل و یکمین سال وحشتناک در ساراتوف ، جایی که خانواده اش تخلیه شد ، به دنیا آمد. وی که دانش آموخته مدرسه تئاتر هنری مسکو است ، فعالیت هنری خود را در کیف در تئاتر آکادمیک روسیه آغاز کرد. لسیا اوکرینکا. و نه در جمع ، بلکه در نقش های اصلی.

او در “خوشبختی مسخره ام” نقش آنتون چخوف را بازی کرد و مخاطبان به طور ویژه به سراغ او رفتند – کلاسیک اجرا شده توسط Ezepov بسیار خوب بود.

با بازگشت به مسکو ، این هنرمند یک فصل در تئاتر کار کرد. لنین کمسومول ، جایی که توسط آناتولی افروس خود دعوت شد. و سپس به تئاتر مالی رفت ، که تا پایان روزهای خود به آن وفادار ماند.

یک هنرمند فوق العاده ، یک متخصص عالی … امکانات بازیگری او بی پایان به نظر می رسید – او و پادشاه کارل (“اسرار دادگاه مادرید”) ، و فرد کش یوروفسکی (“من بازپرداخت می کنم”) ، و مدیر گستاخانه املاک Chugunov (“گرگ ها و گوسفندان”). باید بگویم که ویاچسلاو ایوانوویچ به عنوان یک متخصص بزرگ در همه نوع آدم های بی ادب ، لغزنده ، ناجوانمردانه در نظر گرفته می شد – این شخصیت ها در عملکرد او رنگارنگ بودند و همیشه به خاطر می ماندند.

ویاچسلاو یزپوف بیش از شصت نقش در فیلم و تلویزیون بازی کرده است ، در فیلم هایی مانند “آسیا” ، “از طریق عذاب ها راه می رود” ، “داستان یک عشق” ، “کارل مارکس”. سالهای جوان “،” پنج دقیقه ترس “،” چتر برای تازه عروسها “،” جاده آخر “،” نبرد برای مسکو “،” قانون بی ناموسی “،” 34 سریع “،” شغال را بکش “،” نیکولای واویلوف “و بسیاری دیگر.