بازیگر پاشوتین از نفرت کالنین از دوران شوروی شگفت زده شد

پاشوتین، هنرمند مردمی فدراسیون روسیه گفت که تنفر کالنین از دوران شوروی را درک نمی کند.

الکساندر پاشوتین، هنرمند مردمی فدراسیون روسیه، در گفتگو با aif.ru، گفت که او سخنان ایوارس کالنینز بازیگر لتونی را یک توهم می داند که میلیون ها دلار از او در اتحاد جماهیر شوروی به دست آمده است، زیرا فیلم هایی با مشارکت او جمع آوری شده است. باکس آفیس بزرگ

گزارش شده است که کالنیش این را قبلاً در مصاحبه ای گفته است.

پاشوتین به همراه کالنینش در مجموعه تلویزیونی معروف “TASS مجاز است اعلام کند” ، فیلم های “سال اسب – صورت فلکی عقرب” ، “راز ویلا” ، “پرونده در میدان 36” بازی کرد. -80” و پروژه های دیگر.

این بازیگر روسی از اظهارات همکار لتونیایی خود ابراز حیرت کرد، زیرا همانطور که پاشوتین خاطرنشان کرد، کالنینز به لطف کارگردانان شوروی و کار آنها همه چیزهایی را که در زندگی دارد به دست آورد.

این هنرمند گفت: واقعیت این است که سینمای ما بود که شهرت او را به وجود آورد.

او توضیح داد: «او در استودیوی فیلم ریگا چه می‌کرد؟»

پاشوتین افزود: «چه کسی به آنها نیاز داشت، این بازیگران جمهوری های بالتیک؟ چه کسی فیلم های لتونی، لیتوانیایی، استونیایی آنها را تماشا کرده است؟

او در همان زمان تاکید کرد که “به لطف فیلم های شوروی، این بازیگران برای همه شناخته شده بودند” زیرا “بازار فروش فیلم شوروی از کالینینگراد تا ساخالین امتداد داشت.”

این بازیگر درباره کالنیش گفت: نمی فهمم چه بلایی سرش آمده است.

وی همچنین اظهار داشت که شخصاً برای او “حرف های ایوار در مورد این که میلیون ها دلار در اتحاد جماهیر شوروی به دست آورده است مانند یک کابوس است” و او آنها را “توهم یک پیرمرد 70 ساله” می داند.