بحث تبلیغ سبک زندگی سالم در دوشنبه – اخبار تاجیکستان

در 18 آوریل 2023، به منظور اجرای برنامه اقدام استراتژی ملی کنترل مواد مخدر در جمهوری تاجیکستان برای سال 2021-2030، به ابتکار آژانس کار و اشتغال جمعیت، جلسه ای با عنوان ” به گزارش سرویس مطبوعاتی این مرکز، سلامت ملت یک دارایی ارزشمند است، که با حضور رهبری و کارکنان موسسه دولتی “مرکز آموزش بزرگسالان تاجیکستان” نیز برگزار شد.

عاشورالیزدا عبدالرحمن عاشورالی مدیر آژانس کار و اشتغال خاطرنشان کرد: این نشست با هدف افزایش سطح دانش حقوقی و آگاهی دفتر مرکزی آژانس و زیرساخت های آن، ترویج سبک زندگی سالم و کاهش بیماری های واگیر در بین شهروندان برگزار می شود.

در این مراسم نمایندگانی از آژانس کنترل مواد مخدر تحت ریاست جمهوری تاجیکستان، موسسه دولتی “مرکز جمهوری برای پیشگیری و کنترل عفونت HIV” و موسسه دولتی “مرکز جمهوری برای شکل‌گیری سبک زندگی سالم” حضور داشتند. از وزارت بهداشت و حمایت اجتماعی از جمعیت جمهوری تاجیکستان، که مسائل مربوط به پیشگیری از خطر ابتلا به ویروس HIV و خطرات مصرف مواد مخدر را مورد بحث قرار داد.

شایان ذکر است که مؤسسه دولتی «مرکز آموزش بزرگسالان تاجیکستان» کمیسیونی برای اجرای برنامه اقدام استراتژی ملی مبارزه با مواد مخدر برای سال‌های 2021-2030 دارد و به طور منظم کار توضیحی برای جلوگیری از تظاهرات نامطلوب جامعه انجام می‌شود. حفظ یک سبک زندگی سالم

آدرس: خ. A. Navoi، 5/1
تلفن های ارتباطی: 250-35-42 250-35-41
وب سایت: www.kasb.tj
فیس بوک: https://www.facebook.com/kasbtj
اینستاگرام: https://www.instagram.com/kasb.tj