برگزاری سمینار آموزشی برای نیروهای عملیاتی در منطقه سغد – اخبار تاجیکستان

به گزارش سرویس مطبوعاتی وزارت امور داخلی جمهوری تاجیکستان، در 29 ماه مه، یک سمینار آموزشی برای کارکنان مدیریت عملیاتی نهادهای امور داخلی منطقه سغد برگزار شد.

به تاریخ 29 می، به منظور ارتقای سطح دانش و مهارت های مسلکی کارمندان ادارات و خدمات عملیاتی ارگان های امور داخلی منطقه سغد، به ابتکار رهبری ریاست وزارت امور داخله برای سغد. منطقه با همکاری ریاست فعالیت های تحقیقی دانشکده شماره 4 اکادمی وزارت امور داخله، سمینار-جلسه ای در تالار مدیریت برگزار گردید.

هدف از برگزاری این رویداد روش شناختی افزایش آگاهی از سبک های مدرن کار عملیاتی، کیفیت فرآیند مستند و تولید عملیاتی و تاکتیک های جذب شهروندان به همکاری و حل جرایم بود.

معاون اول این اداره، سرلشکر ملیشه شفیع زاده رستم اسماعیل که مسئولیت فعالیت های عملیاتی را به عهده دارد، اهداف و مقاصد این رویداد را برای شرکت کنندگان تشریح کرد.

تاکید شد که مقابله پایدار با افراط گرایی و تروریسم، قاچاق مواد مخدر و سایر خطرات غیرقابل پیش بینی دنیای مدرن مستلزم دانش، مهارت و نگاه صنعتی گسترده هر یک از کارکنان دستگاه های داخلی است.

خدمات عملیاتی یکی از پایه‌های اصلی ساختار ارگان‌های شبه‌نظامی است و ماهیت، قدرت و پتانسیل آن‌ها به فعالیت‌های کارگران عملیاتی بستگی دارد.

در نتیجه این سمینار به کارکنان فعال و مسئول خدمات عملیاتی لوح تقدیر و هدایایی اعطا شد.