بنای یادبود ویاچسلاو شالویچ در مسکو رونمایی شد

این در سرسرای صحنه سیمونوفسکایا تئاتر واختانگوف به صحنه رفت

در 26 مه، بنای یادبود بازیگر برجسته داخلی ویاچسلاو شالویچ، که در سراسر کشور به خاطر نقش‌های برجسته‌اش در تئاتر و سینما شناخته می‌شود، در مسکو رونمایی شد. مکانی که اکنون خبره های کار هنرمند خلق روسیه به آن می آیند، به آربات پایتخت یا به عبارت بهتر سرسرای صحنه سیمونوفسکایا تئاتر تبدیل شده است. واختانگف.

فیلیپ تروشین که بنای یادبود لانووی، اتوش و یاکولف و همچنین مجسمه اتوش را در گورستان نوودویچی خلق کرد، شخصاً به افتتاحیه کار جدید خود آمد.

این مراسم توسط معاون کارگردان تئاتر آنتون پروخوروف برگزار شد. در میان شرکت کنندگان در مراسم یادبود امروز می توان بیوه ویاچسلاو شالویچ تاتیانا، نوه او النا با نوه کوچکش گئورگی و سایر بستگان، النا اتوش، بیوه ولادیمیر آبراموویچ اتوش، هنرمندان ارجمند میخائیل واسکوف، ولادیسلاو دمچنکو را دید. مارینا اسیپنکو هنرمند مردمی فدراسیون روسیه. در یک روز مهم در ساختمان سابق تئاتر به نام روبن سیمونوف و بیشتر واختانگف جمع شدند: اوگنی کارلسکیخ، الکساندر پاولوف، اگنس پترسون، ناتالیا ماسیچ، اولگ فروستنکو و دیگران.

ویاچسلاو شالویچ در اواخر دهه 1950 بلافاصله پس از فارغ التحصیلی از مدرسه شوکین به گروه تئاتر واختانگوف پیوست. این جوان خوش تیپ منتظر یک حرفه، شهرت و قدردانی از همکاران و بینندگان بود.

آخرین حضور روی صحنه در 1 دسامبر 2016 برای او نقش گالیله گالیله بود. آخرین حضور در سینما بازی در فیلم کوتاه «وزوز زنبور» محصول 2015 است. و قبل از آن، او موفق شد آلن دالس را در مجموعه تلویزیونی “هفده لحظه بهار”، کایفا در “استاد و مارگاریتا” یوری کارا، برژنف در مجموعه تلویزیونی “شکار عقاب طلایی” بازی کند – و این تنها بخش کوچکی از تجسم های متعدد فیلم.