بنای یادبود ویاچسلاو شالویچ در مسکو رونمایی می‌شود

مجسمه نیم تنه به زودی در سرسرای صحنه سیمونوفسکای واختانگف ظاهر خواهد شد

تا پایان ماه مه، یک نقطه عطف جدید در نقشه تئاتر مسکو ظاهر می شود. سرسرای صحنه سیمونوفسکایا تئاتر. واختانگف به زودی به عنوان لوکیشن مجسمه‌سازی هنرمند خلق فدراسیون روسیه، بازیگر تئاتر و سینما ویاچسلاو شالویچ که امسال می‌توانست 89 ساله شود، بازی می‌کند.

واختانگووی ها شالویچ را هنرمندی افسانه ای می نامند، مردی از دورانی که تمام زندگی خود را وقف تئاتر کرد. در عین حال ، بسیار نمادین است که مجسمه نیم تنه دقیقاً در آربات ، جایی که او زندگی می کرد ، بین تئاتر واختانگوف و تئاتر درام سابق مسکو “پاره شده” نصب شود. روبن سیمونوف.

همانطور که برای MK مشخص شد، نویسنده مجسمه فیلیپ تروشین است که بنای معروف لانووی، اتوش و یاکولف و همچنین مجسمه اتوش را در قبرستان نوودویچی خلق کرد.

به یاد بیاورید که ویاچسلاو شالویچ در اواخر دهه 50 بلافاصله پس از فارغ التحصیلی از مدرسه شوکین به گروه تئاتر واختانگوف پیوست. یک حرفه گیج کننده در انتظار یک جوان خوش تیپ بود: نقش هایی در تئاتر و سینما ، شهرت شایسته ، قدردانی از همکاران و بینندگان. آخرین حضور شالویچ روی صحنه، نقش گالیله گالیله در گزیده «زندگی گالیله» اثر بی برشت از نمایشنامه «اسکله» در 1 دسامبر 2016 بود. آخرین حضور در فیلم، ظاهراً نقش یک فلج در فیلم کوتاه “وزوز یک زنبور عسل” محصول 2015 بود. و قبل از آن، او موفق شد آلن دالس را در سریال “هفده لحظه بهار”، کایفا در “استاد و مارگاریتا” یوری کارا، برژنف در سریال تلویزیونی “شکار عقاب طلایی” بازی کند – و این فقط بخش کوچکی از تجسم های فیلم از بازیگر برجسته.