تجهیزات ساخت و ساز چینی برای منابع جدید انرژی در خارج از کشور مورد تقاضا است – اخبار تاجیکستان

خاورمیانه اصلی ترین منطقه تولید کننده نفت جهان است. قیمت نفت در اینجا به حدی پایین است که مردم محلی از تجهیزات ساخت و ساز سنتی نفت سوز استفاده می کنند. با توسعه پویای منابع جدید انرژی در خاورمیانه، ماشین‌های ساخت انرژی جدید چینی محبوبیت خود را در این منطقه به دست آورده‌اند. به گزارش پیپلز دیلی، فروشنده خارجی آجیما از شرکت ماشین آلات ساختمانی لیوگونگ چین که دفتر مرکزی آن در شهر لیوژو (منطقه خودمختار گوانگشی ژوانگ، جنوب چین) قرار دارد، در 29 مه گفت.

در همان روز، جشنواره بین المللی مشتریان LiuGong 2023 در لیوژو برگزار شد. این رویداد بیش از 800 مشتری از چین، آفریقای جنوبی، روسیه، اندونزی و دیگر کشورها و مناطق سراسر جهان را گرد هم آورد تا محصولات ستاره لیو گونگ، از جمله بیل مکانیکی و لودرهای انرژی جدید را تجربه کنند.

بر خلاف ماشین آلات ساختمانی نفت سوز سنتی، ماشین آلات ساختمانی با انرژی جدید با درایو الکتریکی تمیز، قدرت قوی، صرفه جویی در انرژی کارآمد مشخص می شوند. برخی از ماشین ها مجهز به سیستم هوشمند هستند و قادر به تجسم داده ها هستند.

Ellie Oosthuizen، نماینده شرکت معدنی آفریقای جنوبی ASB گفت: “در مقایسه با محصولات مشابه سایر برندهای جهانی، تجهیزات ساخت و ساز چینی نسبت کیفیت به قیمت، ایمنی بالا و کارایی تولید دارند – که ما برای همه آنها ارزش بیشتری قائل هستیم.”

با توجه به تشدید اقدامات حفاظت از محیط زیست در کشورهای مختلف و افزایش تقاضا برای محصولات از سوی مشتریان، سازندگان تجهیزات ساختمانی چینی توسعه محصولات مبتنی بر منابع جدید انرژی را سرعت بخشیده اند.

به عنوان مثال، Sany Heavy Industry، یک شرکت مهندسی، به طور جامع توسعه موتورهای الکتریکی و فناوری های کلیدی مرتبط را ترویج می کند. در سال 2022، این شرکت بیش از 2.7 میلیارد یوان (379.21 میلیون دلار) تجهیزات ساخت و ساز الکتریکی را با افزایش قابل توجه فروش در خارج از کشور فروخت. Zoomlion در مجموع بیش از 50 نوع ماشین ساختمانی با انرژی جدید تولید کرده است. بر اساس وب سایت Huanqiuwang، به طور خاص، اولین جرثقیل تمام الکتریکی جهان آن، توجه ویژه مشتریان خارجی را به خود جلب کرده است.