جشنواره تئاتر “کارخانه استانیسلاوسکی” در منطقه مسکو آغاز شد

جشنواره تابستانی تئاترهای استان برای پنجمین بار برگزار می شود. شروع مراسم در مرکز فرهنگی “Usadba Krivyakino” در Voskresensk انجام شد. این جشنواره توسط وزارت فرهنگ و گردشگری منطقه مسکو حمایت می شود. واسیلی کوزنتسوف، وزیر فرهنگ و گردشگری منطقه مسکو و سرگئی بزروکوف، مدیر هنری جشنواره، در مورد نوآوری های این فصل صحبت کردند.

“امروز، اینجا در Voskresensk، در محوطه باز پارک مانور، اولین نمایش تئاتر استانی مسکو “سگ در آخور” به مهمانان جشنواره ارائه می شود. اجراها به این شکل در دسترس فرصت دیگری برای لمس هنر فراهم می کند. واسیلی کوزنتسوف گفت: پس از یک اجرا در پارک، ساکنان ممکن است علاقه مند شوند و انگیزه برای ادامه حضور در اجراها – در حال حاضر در تئاترهای منطقه مسکو – داشته باشند.

کارخانه استانیسلاوسکی در 10 ژوئن در تئاتر استانی مسکو به پایان می رسد. برندگان جایزه بهترین نقش زن و مرد و همچنین بهترین گروه بازیگری و دو نفره بازیگری انتخاب خواهند شد. برندگان مجسمه های یادبودی دریافت می کنند – مجسمه های کوچک منحصر به فرد استانیسلاوسکی “من باور دارم”.

هر بار که ما میزبانی جشنواره را انتخاب می کنیم، مکان فرهنگی جالب و قابل توجهی برای منطقه مسکو، برای مخاطبان. با انرژی اینجا، در املاک Krivyakino، شما کاملاً فوق العاده هستید. سرگئی بزروکوف گفت: امسال، برنامه مسابقه کارخانه استانیسلاوسکی با اجرای گروه هایی از 8 منطقه روسیه اجرا خواهد شد.