“خیلی ها دلتنگ دیبروف خواهند شد”

استعفای دیمیتری دیبروف از سمت مجری برنامه “چه کسی می خواهد میلیونر شود؟” پر سر و صدا، و برای کسی رسوا شد. خود شرکت کنندگان در این رویدادها ترجیح دادند بدون اظهار نظر بی مورد انجام دهند، اما مردم سکوت نکردند.

و حالا به جای یاکوبویچ چه کسی؟ کلودیا کوکو؟ – مفسران خشمگین شدند. اتفاقا ایده بدی نیست. و شکی نیست که خواننده سرزنده با چرخ بخت کنار می آید. ستاره های امروزی عموماً بسیار توانا هستند. پیش از این، حرفه خواننده به عنوان موسیقی طبقه بندی می شد، اکنون این فقط راهی برای مشهور شدن است و به طور معمول، چنین دخترانی با هر چیزی که به نوعی با کار برای مخاطب مرتبط است، کار خوبی انجام می دهند. موسیقی، سینما، تئاتر، تلویزیون – این خیلی مهم نیست، نکته اصلی چشم انداز محبوب شدن است.

یولیانا کارائولوا در صندلی دیبروف چه احساسی دارد؟ به نظر خوب میاد. البته او اصلا شبیه دیبروف نیست. او را به خاطر توانایی اش در نشان دادن ذهنش و تا کنون به خاطر لبخند شیرین و کت و شلوار زیبایش دوست داشتند. اما ایده جایگزین کردن یک دایی سختگیر با یک دختر دیدنی از همه طرف بسیار پیشرفته به نظر می رسد. راه جوانی، ذوق سبک فمینیستی، چاه و تنوع پرسنلی، همه هنرمندان و کمدین ها را نمی توان در تلویزیون به کار برد. شما همچنین می توانید به خاطر نوازندگان آزمایش کنید.

البته خیلی ها دلتنگ دیبروف خواهند شد. در طول دهه های فعالیت تلویزیونی خود، او به یکی از مشهورترین مجریان تلویزیونی با شاخص شناخت باورنکردنی تبدیل شده است. با این حال، هر تغییر تلویزیونی می تواند دلایل خوبی برای تصمیم گیری در مورد اینکه چرا مخاطب شخصیت های جعبه را دوست دارد، باشد. برای ذهن، ظاهر، تن صدا، حس شوخ طبعی؟ احتمالاً برای همه چیز کمی وجود دارد، اما به نظر می رسد صادقانه ترین نسخه این است که مخاطب فقط به مجریان عادت می کند و تغییر عادت راحت ترین روند نیست.

شخص در قاب نه تنها به بخشی از چشم انداز رسانه ای ما تبدیل می شود، بلکه عملاً به عنصری از دکوراسیون خانه نیز تبدیل می شود. و حالا گلدانی که به وضوح در خانه شما ریشه دوانده است، ناگهان ناپدید می شود. اکنون سعی کنید خود را متقاعد کنید که جهان مانند یک گوه روی این گلدان جمع نشده است، دیگری وجود خواهد داشت که شاید بدتر نباشد. با این حال، شما حتی نیازی به تلاش ندارید، خودتان متوجه نخواهید شد که چگونه “از دست دادن” دیگر خیلی جدی گرفته نمی شود.

درک پشت صحنه Ostankino با ذهن دشوار است، اما با تمام دسیسه های موجود در آنجا، هنوز هم احتمال نسبتاً زیادی وجود دارد که مجری تلویزیون مورد علاقه شما که در جایی ناپدید شده است، ناگهان با یک برنامه متفاوت به فضای داخلی شما بازگردد. سپس صمیمیت احساسات خود را نسبت به او بررسی کنید. دلتنگ شدی؟ به احتمال زیاد نه خیلی زیاد

گارماش مقابل میخایلوف

برای دوستداران مصاحبه های ستاره ای شایسته، هفته گذشته موفقیت آمیز بود. در استودیو سفید، داریا زلاتوپولسکایا سرگئی گارماش را داشت و برادران ورنیکوف الکساندر میخائیلوف را داشتند. هر دو بازیگر به ندرت مصاحبه می کنند.

عکس: سرویس مطبوعاتی روسیه-فرهنگ







به طور کلی، مصاحبه ها به وضوح محبوب ترین ژانر برای ستاره ها نیستند. بسیاری از آنها هنوز دزدان دوربین های تلویزیونی را به یاد دارند که در پوشش نوعی مستندساز، مدت ها در مورد چیزهای بلند صحبت می کردند، سپس چند سوال سکولار می پرسیدند و یک داستان زشت زرد از آنها ویرایش می کردند. حالا دیگر داستان های زرد کمتر شده است، اما خطر اعلام شدن تقریباً دشمن مردم برای یکی دو کلمه بی ضرر بیشتر شده است. همه اینها باعث می شود افراد مشهور محتاط باشند و استثنا قائل شوند، به جز مصاحبه کنندگان با شهرتی مانند زلاتوپولسکایا یا ورنیکی.

گفتگو با گرماش و میخائیلوف بسیار شایسته بود. هر دوی آنها چیزی برای گفتن و چیزی برای یادآوری دارند. درست است، نگرش آنها به رسانه های خودشان متفاوت است. گارماش نه تنها در فیلم ها، بلکه در تبلیغات نیز چشمک می زند، میخائیلوف با همه اینها بسیار مراقب است و برخلاف بسیاری از همکارانش، موفق شد نوعی رمز و راز یک فرد حرفه ای خلاق را حفظ کند.

همانطور که مشخص است، این رمز و راز یک سرمایه جدی است. هر کلمه ای که چنین فردی در کادر به زبان می آورد کاملاً سنگین می شود. به خصوص با در نظر گرفتن این واقعیت که میخائیلوف نه چندان زیاد و منحصراً در مورد پرونده می گوید. گرماش چیزهای بسیار جالبی هم می گوید. به خصوص اگر یاد بگیرید که این واقعیت را نادیده بگیرید که مردی که درباره داستایوفسکی پخش می کند خدمات مالی نیز به شما ارائه می دهد.

منتشر شده در روزنامه “Moskovsky Komsomolets” شماره 29022 مورخ 3 مه 2023

تیتر روزنامه:
دیبروف جای خود را به جوانی داد