دو تصادف فوتی در ولسوالی های یاوان و الف جامی رخ داد – اخبار تاجیکستان

دو حادثه رانندگی در منطقه یاوان و الف جامی رخ داده است. سرویس مطبوعاتی وزارت امور داخلی جمهوری تاتارستان گزارش می دهد که کشته شده اند.

در تاریخ 6 اردیبهشت 1392 حدود ساعت 23:45 راننده یک دستگاه خودروی 2 بی ام وات ایکس به نام شهبزجونی نظرعلی متولد 1370 ساکن منطقه یاوان هنگام رانندگی در خیابان مخور کنترل خودرو را از دست داد و با عابران پیاده: فرزونایی رجب مردد برخورد کرد. ، متولد 1987، علیماردونوا فیروزا روزیکولوونا، متولد 2008، و علیمردون انوشروون روزیکولوویچ، متولد 2017، ساکنان همان منطقه هستند.

در نتیجه، Farzonai R. Alimardonova F.R. و علیمردانوف ع.ر. جراحات بدنی شدیدی دریافت کرد و با مراجعه به بیمارستان در بین راه جان باخت.

در تاریخ 27 مه 2023، حدود ساعت 18:00، راننده خودروی اوپل آسترا ایمووف فیروز خامروخونویچ، متولد 1985، ساکن منطقه یاوان، در مستی به سمت روستای چاشماسور از توابع روستایی کالینین در منطقه جهت جماعت روستایی K.K گیسوف منطقه A. جامی در مسیر کار در مقابل کانال آب روستای چاشماسور کنترل خودرو را از دست داد و به داخل کانال آب غلت زد.

در نتیجه سرنشین کابین این خودرو به نام Bobohadzhaev Radzhabmurod Akhmadovich متولد 1985 ساکن منطقه یاوان دچار جراحات جسمی شدید شد و در صحنه فوت کرد.

این حقایق در حال بررسی است.