«دیکته کامل» به زبان روسی در تاجیکستان برگزار شد – اخبار تاجیکستان

حدود 300 نفر در اقدام فرهنگی و آموزشی “دیکته کل” که در چندین شهر تاجیکستان برگزار شد، شرکت کردند. این روز شنبه توسط سرویس مطبوعاتی دفتر نمایندگی Rossotrudnichestvo در جمهوری اعلام شد.

«تقریباً 300 نفر در تاجیکستان «دیکته کل» نوشتند: 75 نفر در خانه روسی در دوشنبه، 65 نفر در خجند، 56 نفر در دانشگاه روسی-تاجیک (اسلاوونی)، در شهر تورسون زاده در سایت دبیرستان جدید روسی-تاجیکی. دیمیتری مندلیف – 75 نفر، “پیام می گوید.

به گفته دفتر نمایندگی، این دیکته توسط دانش آموزان دبیرستانی و دبیرستانی، معلمان مدرسه محلی، همکاران روسی آنها که در پروژه معلم روسی در خارج از کشور شرکت می کنند، روزنامه نگاران، پزشکان، بازنشستگان، کارآفرینان و همچنین نمایندگان سازمان غیردولتی جامعه روسیه نوشته شده است. و محافل دانشجویان مرکز فرهنگی و آموزشی روسیه “آفرینش”.

بخش رسمی این اقدام شامل یک پیام ویدیویی از سوی سازمان دهندگان و خواندن متن “اکولوژی به گفته آرسنیف” توسط نویسنده بود. درس دو. سپس شرکت کنندگان به دیکته پرداختند که متن آن امسال با پیچیدگی نقطه گذاری، وجود جملات با عبارات قید و ساخت های مقدماتی متمایز شد. نویسنده جشن بیستمین “دیکته کامل” نویسنده ای از ولادیوستوک واسیلی آوچنکو بود.