راهنمای انتخاب دک کلش رویال

اگر به عرصه کلش رویال 5 رسیده اید، خرید رویال بلیت کلش رویال انتخاب دک مناسب و موثر نقش بسیار مهمی در پیشرفت بازی خواهد داشت. در این مقاله می خواهیم بهترین دک های کلش رویال را برای Arena 5 به شما معرفی کنیم. پس با سایت کالاف همراه باشید برای خرید جم کلش رویال باشید.

 

معرفی بهترین دک های رویال کلش برای Arena 5

در بازی، من می خواهم عرشه یا عرشه سلطنتی انتخاب شده بسیار مهم باشد. اگر عرشه شما از کارت های مناسب ساخته شده باشد، مطمئن باشید که در نبرد پیروز خواهید شد. خرید جم کلش رویال اگر عرشه شما از کارت های خوبی ساخته نشده است، شک نکنید که در نبرد شکست خواهید خورد! قبلا در چهار مقاله بعدی بهترین تست های بازی های کلش رویال را به ترتیب برای Arena 1، 2، 3 و 4 ارائه کرده بودیم، اما اکنون نوبت به Arena 5 رسیده است!

بهترین عرشه کلش رویال برای آرنا 1 (عرشه کلش رویال)

بهترین عرشه کلش رویال برای آرنا 2 (عرشه کلش رویال)

بهترین عرشه کلش رویال برای آرنا 3 (کلش رویال); ما 10 دک برتر را به شما معرفی می کنیم

بهترین عرشه کلش رویال برای آرنا 4 (عرشه کلش رویال)

بهترین دک های کلش رویال برای Arena 5

بنابراین در این مقاله می خواهیم بهترین عرشه کلش رویال برای آرنا 5 (کلش رویال دک) را به شما معرفی کنیم. در همین راستا 10 دک در اختیار شما قرار می دهیم که با توجه به کارت هایی که آنلاک کرده اید و رول کرده اید می توانید از آنها برای پیشروی در بازی کلش رویال استفاده کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از دک های ذکر شده می توانید با سایت کالاف کمک تماس بگیرید. با ما بمان

عرشه کلش رویال برای Arena 5: First Deck

تست اول که به عنوان یکی از بهترین تست های کلش رویال برای آرنا 5 ارائه می کنیم بسیار موثر و کم مصرف (از نظر اکسیر) می باشد. خرید جم کلش رویال، میانگین مصرف یک اکسیر کارت در این عرشه تنها 3 اکسیر است و این باعث می شود که کارت های شما در بازی بسیار سریع بچرخند. عملکرد هر یک از کارت های این دک به شرح زیر است:

بهترین دک های کلش رویال برای Arena 5

Arrows: کارت پیکان در این عرشه نقش یک طلسم حمایتی و دفاعی را ایفا می کند که برای از بین بردن سربازانی مانند انبوهی از مینیون ها، مینیون ها، مینیون ها، استفاده از ارتشی از اسکلت ها و … بهتر است. همچنین می توان از این کارت در موقعیت های خاص برای آسیب مستقیم به ساختمان ها و برج های دشمن استفاده کرد.

نقشه کمانداران: کمانداران در این عرشه بیشتر نقش سربازان دفاعی و پشتیبانی را بازی می کنند.

کارت شوالیه: کارت شوالیه می تواند به عنوان یک سرباز دفاعی و تهاجمی استفاده شود. بنابراین این کارت نقش بسیار مهمی در عرشه بازی می کند.

Skeletons: این کارت عرشه فقط به عنوان یک کارت مخرب عمل می کند و باید از آن برای محافظت از برج و ساختمان های خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید که اسکلت ها به راحتی می توانند بار سربازانی مانند پرنس را خنثی کنند.

کارت بالون: بالون کارتی است که باید به بهترین نحو روی عرشه نگهداری شود و از هر طریق ممکن به برج ها خرید جم کلش رویال و ساختمان های دشمن تحویل داده شود. بنابراین حباب کارت اصلی شما برای حمله در عرشه است.

Cannon Card: Cannon Card یک کارت امنیتی است که در برخی موارد می تواند به عنوان یک کارت مخرب برای منحرف کردن سربازان دشمن استفاده شود.

فریز: می توانید از انجماد برای اهداف دفاعی و تهاجمی استفاده کنید. اما کاربرد اصلی آن مربوط به نگهداری از بالن است.

کارت فایربال: می توانید از توپ های آتشین برای اهداف دفاعی و پشتیبانی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که توپ های آتشین به راحتی می توانند نقشه ای مانند Horde of Minions را از بین ببرند. دشمن شما می تواند از این کارت برای مقابله با حباب یا حتی حمله به شما استفاده کند. بنابراین انبوهی ها و سایر سربازان مشابه را با Fireball Minions نابود کنید.

پس با اولین تست تعالی آشنا می شوید که برای عرصه 5 بازی کلش رویال به بررسی آن پرداختیم. به یاد داشته باشید که میانگین مصرف اکسیر از کارت های عرشه ذکر شده تنها 3 اکسیر است!