ردیابی حیوانات خانگی با استفاده ردیاب حیوانات – فروشگاه اینترنتی جی پی اس مارکت

دوام باتری نیز یکی دیگر از فاکتورهایی است که باید در هنگام خرید ردیاب برای سگ در نظر گرفته شود ، زیرا بسته به نوع ردیاب ، اندازه و نحوه استفاده از آن ممکن است از ساعتی به هفته ها یا حتی ماه ها متغیر باشد. این نوع ردیاب بسیار کوچک می باشد و جالب است بدانید شاید خیلی از افراد فکر کنند که این نوع ردیاب همانند ردیاب های بلوتوثی دارای برد خیلی کمی می باشد اما باید به این نکته توجه کنید که در ردیاب جی پی اس شاهد به کار بردن فناوری هستیم که این امکان را به کاربر می دهد بدون استفاده از سیم کارت و تنها از طریق برج های حامل و ارتباطات بی سیم از آن استفاده کند.

اما وقتی هدف شما از ردیابی ایمنی، کارایی و امنیت است، به زودی خواهید فهمید که دانستن اینکه آیا حیوان شما از محدوده مناطق تعیین شده عبور کرده یا خیر، در هنگام خرید ردیاب بسیار مهم است. با خرید یک ردیاب کوچک و سبک می توانید تا همیشه خیال خود را بابت حفظ امنیت حیوانات خود راحت نگه دارید. با توجه به مدل های انواع ردیاب حیوانات، می توانیم برای آنها محدوده امن جغرافیایی تعریف کنیم تا اگر از محدوده ای که تعیین کرده ایم دورتر شدند، به وسیله ردیاب از این قضیه باخبر شویم، مثلا اگر اسبی دارید که می خواهید بدانید چقدر چابک است و سرعت دویدن آن بسنجید، یک ردیاب حیوانات مناسب می تواند این کار را برای شما انجام دهد یا اگر حیوان خانگی بازیگوشی دارید میتوانید با خیال راحت بگذارید هرجا که دلش خواست برود.

اینکه بدانیم دقیقا حیوان کجاست و از مکان دقیق یا حدودی حضور آنها باخبر شویم. امروزه حیوانات خانگی برای بعضی از افراد جزیی از خانواده و حتی همدم و مونس آنان محسوب می شوند، تا جاییکه همواره نگران آنها هستند و می خواهند لحظه به لحظه از موقعیت آنان باخبر شوند. این حیوانات بیشتر از دیگر حیوانات خانگی لازم است که بیرون از خانه برده میشوند. اگر یک حیوان خانگی بازیگوش داشته باشید که به محض باز شدن در ماشین در خیابان می دود، داشتن چنین ابزاری را لازم می دانید. شرکت ما یکی از بزرگترین شرکت های عرضه کننده انواع مدل های ردیاب در ایران است که تنوع بسیار زیادی را از برند های مطرح و شناخته شده را عرضه میکند.

جی پی اس های شخصی مناسب حیوناتی است که در خانه نگهداری می شوند و تحرک ردیاب جی پی اس حیوانات زیادی ندارند. در خارج از ایران سگها و گربهها عضوی از خانواده هستند و حتی برایشان ارث و میراث تعیین میشود! اگر متوجه شدیم که حیوان مورد نظر به ناگهان منزل را ترک کرده است و یا در بیرون از منزل آن را گم کردیم، کافی است تا سریعا به اپلیکیشن مخصوص ردیابی مراجعه کرده و با استفاده از آن، به صورت لحظه ای موقعیت حیوان خانگی خود را رصد کنیم. به یاد داشته باشید که خرید یک ردیاب مناسب برای ردیابی کردن حیوانات شما می تواند بسیار کارآمد باشد و به شما این اطمینان را بدهد که بدون نگران بودن در زمان گم شدن سگ یا گربه شما بتوانید با فناوری جی پی اس و با استفاده از اپلیکیشن گوشی مربوط به ردیابی سریعا موقعیت جغرافیایی حیوان خود را بیابید.