ردیاب خودرو آهنربایی، جی پی اس آهنربایی IR1500- ایران رهیاب

علاوه بر این ردیاب های نصبی باطری بک آپ دارند ولی طول شارژ ردیاب آهنربایی نسبت به آنها بیشتر است. ردیاب های نصبی با ردیاب های آهنربایی ویژگی و امکانات متفاوتی دارند و بزرگترین تفاوت این نوع ردیاب ها این است که در ردیاب های نصبی بیست دقیقه زمان برای سیم کشی خودرو لازم هست در صورتی که ردیاب آهنربایی نیازی به سیم کشی ندارد و همچنین جی پی اس آهنربایی در اندازه کوچک بوده و شما میتوانید همزمان در جاهای دیگر نیز استفاده کنید. جی پی اس آهنربایی IR1500 یکی از بهترین نمونه مسیریابهایی است که توسط ایران رهیاب ارائه میشود.

همانطور که گفته شد ردیاب آهنربایی نیاز به سیم کشی ندارد و دارای باطری قابل شارژ می باشد و علاوه بر این سبک و قابل است، برای همین از ردیاب آهنربایی می توان با قراردادن آن در کیف و یا کوله به عنوان ردیاب شخصی نیز استفاده کرد. زیرا برخی از این ردیاب ها دارای سیستم ضبط و ارسال صوت نیز هستند و می توانند برای داخل خودرو و یا محیط های دیگری مورد استفاده قرار گیرند. این دستگاه هم مانند دیگر انواع ردیاب خودرو قابلیت ردیابی آنلاین خودرو را از طریق ورود به سامانه یا نرم افزار دارد.

ردیابی آنلاین یعنی هرلحظه که به موقعیت ماشینت نیاز داری میتونی از طریق نرم افزار گوشی یا پنل تحت وب (مخصوص به دستگاه) “با اتصال به اینترنت” موقعیت مکانی همون لحظه خودروتون رو ردیابی کنید. جی پی اس آهنربایی ( مگنتی ) به جرات میشه گفت یکی از بهترین و پر استفاده ترین ردیاب ها در دنیاست. استفاده از جی پی اس آهنربایی در سرار جهان بسیار رایج هست، شاید شما هم توی فیلم های و سریال ها دیده باشید که پلیس یه دستگاه کوچولو از بیرون به خودرو وصل میکنه و میتونه روی نقشه ماهواره ای ردیابی بکنه و ببینه که کجا رفته و کجاها توقف داشته و…

جی پی اس آهنربایی ST4 بدلیل پرتابل و بیسیم بودنش و اینکه شارژکمتری رو بتونه مصرف کنه دارای دو مد ردیابی ردیاب آهنربایی تبریز برای استفاده است. این محصول علاوه برداشتن میکروفن بسیار باکیفیت برای شنود دارای دکمه s.o.s یا درخواست کمک اضطراری است که به بکار بردن بهترین نوع از آنتنهای داخلی ردیابی و مکانیابی، بیشتری پوشش ممکن در مواقع حساس را برای شما به وجود میآورد. و با آن می توان به راحتی از اموال، خودرو های شخصی و محموله های ترانزیتی حفاظت کرد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ردیاب آهنربایی قیمت لطفا از صفحه ما بخواهید.