رسوایی در تسلا: کارمندان عکس های دوربین های خودروهای دیگران را توزیع کردند – اخبار تاجیکستان

تسلا اطمینان می دهد که به ویژه برای حق حریم خصوصی مشتریان ارزش قائل است. با این حال، به گفته گاردین، مشخص شد که کارمندان این شرکت در سال های 2019-2022. فیلم های ضبط شده از دوربین های فیلمبرداری و عکس های گرفته شده توسط دوربین های خودروهای برقی را برای یکدیگر ارسال کردند.

خاطرنشان می شود که برخی از آنها را می توان کاملاً سازشکار در نظر گرفت. به عنوان مثال، یکی از کارمندان اعتراف کرد که فیلمی را ارسال کرده است که در آن صاحب ماشین کاملاً برهنه به او نزدیک شده است.

کارگران نیز سوابق تصادفات را به اشتراک گذاشتند. به عنوان مثال، در یکی از آنها، تسلا کودکی را که روی دوچرخه سوار می شود، با سرعت زیاد زمین می زند.

بیشتر عکس‌ها و ویدیوها بسیار یکنواخت هستند: سگ‌هایی هستند که توسط دوربین یا علائم جاده‌ای خنده‌دار گرفتار شده‌اند. از این قاب ها، کارمندان تسلا میم هایی ساخته و با همکاران خود به اشتراک می گذارند.

گاردین خاطرنشان می کند که سیاست امنیتی تسلا بیان می کند که ضبط های دوربین ناشناس هستند و به هیچ وجه نمی توانند با هویت مالک مرتبط شوند. با این حال، به گفته کارمندان، این برنامه محل ضبط را نشان می دهد که امکان محاسبه مالک این خودروی الکتریکی خاص را فراهم می کند.

برخی از ضبط‌ها در حین خاموش شدن خودروها در یک پارکینگ گزارش شده است. کارمندان شرکت یادداشت می کنند، بنابراین می توانند به عنوان مثال، آنچه را که در گاراژ راننده وجود دارد، ببینند.

تسلا هنوز در مورد این گزارش ها اظهار نظر نکرده است.