سخنان ماریا شوکشینا درباره “برنامه های گفتگوی مبتذل” جنبه اشتباه دشواری دارد

آیا می توان منتظر اصلاح قالب های رسوا بود

تماس های ماریا شوكشینا بازیگر زن برای دادن جایگزین منطقی به برنامه های گفتگوی “مبتذل” اخیراً با نگرانی رئیس جمهور در مورد این واقعیت كه گاهی اوقات از آنچه در تلویزیون می گذرد “غافلگیر می شود” به صدا درآمد. آیا این به معنای نزدیک شدن به بسته شدن قالب های محبوب رسوایی تلویزیون است؟ به احتمال زیاد نه ، اما وضعیت کاملا جالب است.

پافشاری ای که بازیگر محبوب و دختر والدین افسانه ای از مقامات می خواهد تا به برخی از برنامه های گفتگو در کانال های فدرال توجه کنند ، نه تنها به دلیل بشردوستانه بلکه به دلیل ادعاهای شخصی ماریا شوکشینا است. این اتفاق افتاد که اعضای خانواده وی بارها و بارها در مسابقات پر سر و صدا تلویزیونی شرکت کردند. در هوا ، نه با تمسخرآمیزترین اصطلاحات ، سرانجام زندگی خانوادگی ماریا ، رابطه پسر ارشدش با دوست دخترش ، از نجس شدن عروسی لیدیا فدوزئوا-شوكشینا و باری علی باسف مورد بحث قرار گرفت ، یک حجاب صحنه سازی قابل توجه وجود داشت.

تمایل این بازیگر برای محافظت از خود و عزیزان در برابر شایعات و گمانه زنی ها درباره خانواده اش قابل درک است. با این حال ، منطقی است که در این شرایط ادعاهایی نه تنها به تهیه کنندگان تلویزیون بپردازیم ، کسانی که بخاطر سابقه رتبه بندی می توانند از هر چیزی چشم بپوشند ، بلکه از نزدیکترین حلقه خود که تماس با تلویزیون بسیار آسان است چشم بپوشند.

احتمالاً در شرایطی که عصر تلویزیون را روشن می کنیم و همه اینها را در کانال های مرکزی می بینیم ، نه تنها کسانی که رسوائی می کنند ، دسیسه ها و تحقیقات مقصر هستند. اتفاقاً ، تهیه کنندگان برخی برنامه های گفتگوی گفتگو در گفتگوهای خصوصی اعتراف می کنند که البته بسیاری از برنامه هایشان متناسب با تعریف شرم و زباله است ، اما درعین حال ، بر خلاف تبلیغ کنندگان تلویزیون ، آنها سیاه سفید نمی شوند بلکه فقط کنجکاوی فلسفی را برآورده می کنند.

و تولیدکنندگان قالبهای گرم ادعای منصفانه ای را در مورد برخی از شرکت کنندگان ستاره ای در مجالس عصبی عصبی ارائه می دهند. آنها می گویند که دشوار است در مورد چیزی مناسب با این مشتری صحبت کنیم. سعی کنید به فیلم ، سریال تلویزیونی یا آلبوم شایسته آنها به عنوان فرصتی برای گفتگوی جدی فکر کنید. مدت هاست که همه آنها به منبع تنها اخبار سکولار با درجات مختلف فحاشی تبدیل شده اند و به نظر می رسد که این امر بیش از هر چیز برای بینندگان مناسب است.

طبیعتاً بیشتر سوالات برای کسانی است که از راه دور کنترل کانال را انتخاب می کنند و برنامه را انتخاب می کنند. چرا اگر فیلم خوبی در مورد Kultura وجود دارد و احتمالاً کتاب درستی در کمد خود دارید این را تماشا می کنید؟ این ترس وجود دارد که به سختی بتوان پاسخ صحیح به چنین سوالی بدست آورد. احتمالاً بسیاری هنوز راحت نیستند که سرگرمی خود را انتخاب کنند ، بلکه دکمه آشنا را می فشارند و امیدوارند که افراد باهوش به نوعی تصمیم بگیرند کدام برنامه ها را تماشا کنند.

این باهوش ترین افراد ، یعنی رهبری از راه دور ، با اصلاحات عجله ندارند ، اما با اولین دستور از کرملین ، آنها بلافاصله همه چیز را برطرف می کنند ، دوباره راه اندازی می کنند ، دوباره طراحی می کنند ، ارتقا می دهند و سایر کارهای لازم را انجام می دهند. شاید آنها ستاره های دیگری پیدا کنند. اما دقیقاً اینگونه نیست.

منتشر شده در روزنامه “Moskovsky Komsomolets” شماره 28442 16 دسامبر 2020

تیتر روزنامه:
شوکشینا در برابر گفتگوی شو