سرگئی کولسنیکوف: سه بار دانشجوی تئاتر هنر مسکو، صدای جیمز باند، شوهر و پدر دوست داشتنی

هیچ مراسم یادبود مدنی برگزار نخواهد شد – این تصمیم خانواده یک بازیگر محبوب و مجری تلویزیون است

در 2 مه ، سرگئی کولسنیکوف بازیگر و مجری تلویزیون در قبرستان تروکوروفسکی انجام می شود. او در 29 آوریل در سن 69 سالگی بر اثر سکته درگذشت.

سرگئی کولسنیکوف را می توان سه بار عضو تئاتر هنری مسکو نامید. فارغ التحصیل مدرسه تئاتر هنر مسکو (در دوره سوفیا پیلیوسکایا و ولادیمیر بوگومولوف تحصیل کرد) در تئاتر هنر مسکو کار کرد. پس از تقسیم آن در سال 1987، او در تئاتر هنری گورکی مسکو به سرپرستی تاتیانا دورونینا به پایان رسید. در سال 1990 به تئاتر هنری چخوف مسکو نقل مکان کرد.

بخش “خونین” بود، سرنوشت بازیگری را به شدت طی کرد. همه اینها را باید تجربه کرد. سرگئی بیش از سی سال در تئاتر نقش هایی را بازی کرده است که بازیگران فقط می توانند رویای آنها را داشته باشند. اینها عبارتند از: گلوموف (برای هر عاقل به اندازه کافی سادگی وجود دارد)، واسکا پپل (در پایین)، کنت گلاستر (شاه لیر)، نوزدریوف (ارواح مرده)، اسکالوزوب (وای از هوش) لاگرانژ (“قدیس کابالا”)…

و همه چیز با این واقعیت به پایان رسید که او در سال 2011 در بحبوحه تمرینات نمایش “استاد و مارگاریتا” که توسط کارگردان مجارستانی یانوش ساس روی صحنه رفت، اخراج شد. سرگئی قرار بود نقش لوی ماتوی را بازی کند. اما همانطور که همکارانش به یاد می آورند، او مجبور شد برای فیلمبرداری ترک کند و کمتر کارگردانی این را دوست دارد.

اولگ تاباکوف که در آن زمان ریاست تئاتر هنری مسکو را بر عهده داشت، تصمیم گرفت بازیگر دیگری را جایگزین او کند و سپس قرارداد خود را با او تمدید نکرد. کولسنیکوف گفت که کارهای کافی برای انجام دادن دارد، باید فعالانه روی برنامه فازندا کار کند، اما نمی تواند نگران اتفاقی باشد که افتاده است. پس از مدتی، مجبور شدم برنامه محبوب تلویزیون را ترک کنم، جایی که چندین سال به بینندگان در مورد چگونگی تجهیز یک باغ و خانه تابستانی می گفت، او این کار را هنرمندانه و به راحتی، با سرعت دیوانه کننده، اما بسیار هوشمندانه انجام داد. به طور کلی او فردی باهوش و ظریف بود که او را از بسیاری از همکاران متمایز می کرد. و پسر ایوان کولسنیکوف که بازیگر شد ویژگی های پدرش را به ارث برد.

به نظر می رسید که سرگئی کولسنیکوف هرگز دلش را از دست نداد ، تحت هیچ شرایطی شاد و دوستانه باقی ماند. به همین دلیل دوست داشتند او را به جشنواره ها دعوت کنند. در ماه مارس، او از توبولسک در جشنواره سینمای مدرن و معاصر Alafeiskaya Gora بازدید کرد.

او بازی زیادی کرد که اخیراً در سریال ها بازی کرده است. فیلم‌شناسی او شامل فیلم‌ها و نقش‌های مختلفی است: «چیزهای کوچک در زندگی»، «رازهای پترزبورگ»، «زندگی خصوصی دکتر سلیوانوا»، «نمایش بزرگ بزرگ»، «مورد ارواح مرده» (پاول لونگین او را به این نقش دعوت کرد. از درژیموردا، چه کسی دیگری می تواند به ذهنش برسد)، “تزار ایوان وحشتناک”، “لیودمیلا گورچنکو”، “دریای سیاه”، “قلب پارما”.

قاب از فیلم “راز بانوی خفته”







یک خط جداگانه – فیلم پرفروش هالیوود “سخت بمیر. یک روز خوب برای مردن، “جایی که او نقش یک قهرمان روسی را بازی کرد. در دوبله استعداد داشت. این صدا در فیلم‌های جیمز باند ساخته شان کانری صدایی غنی داشت. یکی از آخرین کارهای او در سریال “آتش ژورا” اثر ماریوس وایزبرگ است که کار روی آن هنوز ادامه دارد و دانیلا کوزلوفسکی و میخائیل گالوستیان شرکای او شدند.

ما در جشنواره تلویزیونی به نام والنتینا لئونتیوا در اولیانوفسک ملاقات کردیم، جایی که سرگئی به همراه پسرش، بازیگر تئاتر مایاکوفسکی ایوان کولسنیکوف، که زمان زیادی تا یک حرفه سینمایی موفق باقی نمانده بود، وارد شد. آنها به مرکز جذب تبدیل شدند، حتی یک گردهمایی بدون آنها نمی توانست انجام دهد.

پدر و پسر رابطه شگفت انگیزی داشتند، همه حسادت می کردند. هر دو دائماً با ماریا ولیکانوا – همسر و مادرش – تماس می گرفتند. او یک هنرپیشه در گذشته، دختر هنرمند و معمار مشهور الکساندر ولیکانوف است. سرگئی او را مانیا نامید. این نام قهرمان او در فیلم “تقریبا یک داستان خنده دار” ساخته پیوتر فومنکو بود.

ماریا یک هنرمند، دکوراتور، طراح مد، طراح صحنه است. آنها خانواده فوق العاده ای داشتند. زندگی خیلی شکننده است و فقط به نظر می رسد که کسی می داند چگونه غم ها را از خود دور کند و آرام بماند. بنابراین سرگئی کولسنیکوف چنین به نظر می رسید.