سوتلانا ایوانووا یک عنوان شاهزاده ای دریافت کرد

این بازیگر در یک سریال تاریخی جدید بازی کرد

اخیراً ، فیلمبرداری یک مجموعه تاریخی در مقیاس بزرگ ، که در اوج اصلاحات پیتر اول انجام می شود ، به پایان رسید. از جمله ستاره هایی که لباس های قرن هجدهم را امتحان کردند ، سوتلانا ایوانووا بود.

این بازیگر محبوب یکی از نقش های اصلی را به دست آورد: سوتلانا در نقش دختر شاهزاده ماریا بازی کرد ، که رعیت آزاد شده ایوان عاشق او است. قهرمانان تصویر در پشت صحنه وقایع تاریخی ماجراهای خطرناک زیادی را پشت سر می گذارند. بازیگران درگیر فیلم و کل اعضای فیلم به یک اندازه ماجراجو بودند. یک تیم بزرگ دوازده بار مکان های فیلمبرداری را در حوالی مسکو و سن پترزبورگ تغییر دادند.

سوتلانا ایوانووا اغلب در پروژه های یکپارچه سازی شرکت می کند. طرفداران این بازیگر زن او را در ملودرام “Fan” به یاد می آورند ، جایی که او نقش محبوب آنتون پاولوویچ چخوف یا درام تاریخی “قهرمان” را بازی می کرد ، که در آن بازیگر زن روی صفحه نمایش تصویر یک شاهزاده خانم جوان در طول جنگ جهانی اول را نشان می داد. این بازیگر نقش بسیاری از قهرمانان دوران اتحاد جماهیر شوروی را بازی می کرد. با این حال ، “سفر” به قرن هجدهم هنوز برای ایوانوا عجیب و غریب است. خود سوتلانا از فیلمبرداری به عنوان یک تجربه باورنکردنی یاد می کند که با دختران کوچکش ، که بازیگر را در سفرها همراهی می کردند ، تجربه کرد.

منتشر شده در روزنامه “Moskovsky Komsomolets” شماره 28442 16 دسامبر 2020

تیتر روزنامه:
پرنسس ایوانوا