سکس و شارون استون به روی آنتن فدرال بازگشتند

انگار مرزها باز شده است. این دقیقا همان احساسی است که می تواند از بازگشت مستندهای خارجی به فضای فدرال ایجاد شود. و سپس بحث در مورد سکس و شارون استون وجود دارد.

سال گذشته فیلم «غریزه اساسی» دهه سوم خود را رد و بدل کرد. برای سال 1992، نقاشی پل ورهوفن یک چالش رسوایی باورنکردنی بود. سینماها معمولاً قبلاً این را نشان نمی‌دادند، و فیلم هیجان‌انگیز با بازی شارون استون و مایکل داگلاس چیزی شبیه به پیشرفتی بود که می‌توانست برای مخاطبان انبوه ارائه شود.

یکی دو سال پیش، مستند فرانسوی-اسپانیایی «غریزه اساسی: سکس، مرگ و شارون استون» فیلمبرداری شد که اکنون به روی آنتن روسیه رسیده است. پیش از این، نمایش چنین محصولاتی یک روش کاملا معمول بود. البته همه فهمیدند که این برای مخاطبان انبوه نیست، اما نزدیکتر به شب ممکن است، بگذارید باهوش ها خوشحال شوند.

پس از اینکه پخش برنامه عملاً در حالت «در تفنگ!» قرار گرفت، دیگر زمانی برای مستندهای خارجی باقی نماند، اما در اینجا نشانه هایی از بازگشت زندگی نسبتاً پایدار تلویزیونی مشاهده می شود. پس از وقفه، زبان فیلم مستند که زمانی آشنا بود، البته مانند یک روح متضاد درک می شود. به نظر می رسد همه چیز ساده است. مصاحبه ها، قطعاتی از فیلم، قطعات تبلیغاتی مربوط به بیست سال پیش. اگرچه چنین سادگی، البته، بسیار گران است.

شارون استون و مایکل داگلاس، پل ورهوفن کارگردان، جو استرهاز فیلمنامه نویس و یان دی بونت مدیر فیلمبرداری با این فیلم مصاحبه کردند. این شبهه وجود دارد که کل این تیم قدرتمند در طول سال های گذشته بارها و بارها در مورد پشت صحنه فیلم افسانه ای صحبت کرده اند، اما برخلاف سلبریتی های ما، هیچ کس خستگی و خستگی را به تصویر نمی کشد و به سؤالاتی پاسخ می دهد که ممکن است قبلاً بیش از یک بار پرسیده شده باشد.

مونتاژ پایانی یک داستان پلیسی هیجان انگیز بود. کارگردان و فیلمبردار به یاد آوردند که چگونه می خواستند استون را اخراج کنند، زیرا در ابتدا او بسیار عصبی بود و هیچ چیز در قاب برای او نتیجه ای نداشت. مایکل داگلاس (او در فیلم تهیه کننده هم بود)، با فشار یک سرمایه دار بی رحم، در مورد لزوم اطمینان از اینکه بازیگران دیوانه وار کار می کنند صحبت کرد و سپس فیلم به درد همه می خورد. استرهاز، با چهره ای بسیار بدخواه، در اطراف ورهوون قدم زد، که همانطور که معلوم شد، در این پروژه با او دعوا کرد و چندین سال ارتباطی برقرار نکرد.

در نهایت، خود شارون با جزئیات در مورد تمام صحنه های رسوایی، تنش ها در صحنه، احساس شرم و موهای ناحیه تناسلی صحبت کرد – در واقع، آنها در قاب نیستند، اما ممکن است افرادی در زمینه ماهیت صریح فیلم به نظر می رسند. کاملا متفاوت این بازیگر به یاد آورد که چگونه خواستار قطع آن صحنه با پاهای پرتاب شد، کارگردان در مورد نبرد خود با استودیو برای اجاره کامل در آمریکا صحبت کرد و همه موافق بودند که انتشار Basic Instinct در صفحه بزرگ بیشتر شبیه است. یک معجزه.

استون در اینجا به وضوح قربانی است، زیرا در چند سال آینده باید توانایی خود را برای ایفای نقش های دیگر به کارگردان ها ثابت می کرد. و بازیگر زن با جزئیات، انگار روی صندلی روانکاو، از مبارزه اش برای خودش صحبت می کند. صادقانه بگویم، جدا شدن به سادگی غیرممکن بود. و در جریان افشاگری های شرکت کنندگان در فیلمبرداری، کاملاً آشکار شد که در حضور فیلم هایی که ساختن مستندی مفصل درباره آنها شرم آور نیست، کمتر بازیگری وجود دارد که بتواند دیدگاه خود را بیان کند. همواره.

فایده اصلی اسکله های خارجی، مانند هر چیز خارجی، گسترش افق دید است. نگاه کردن به احساس دیگران در مورد کارشان و درک جایگاه واقعی ما در این چارچوب بسیار مفید است.

وبلاگ نویس در قانون

تلویزیون سریعترین جذب کننده روندها نیست، اما در هر صورت تلاش می کند. سریال زندگی یک وبلاگ نویس قرار بود دیر یا زود پخش شود و حالا بالاخره روی آنتن می رود. درست است، نه دیر، نه زود.







در سریال “جوانان” زندگی وبلاگ نویسی در ژانر کمدی ارائه می شود. شخصیت اصلی، وبلاگ نویس میلیونر، الکس، در طول پخش جریانی با یک کودک بی ادبانه رفتار کرد، تبلیغ کنندگان حساس از این کار عقب نشینی کردند و درآمد سابق فوراً از بین رفت. ستاره شبکه با هدف جبران این پسر رنجیده به اردوگاه کودکان سفر می کند تا داستانی را در مورد نحوه گذراندن یک شیفت کامل با هم بسازد. واضح است که الکس می خواهد حداکثر یک روز برای همه چیز وقت بگذارد، سپس ویدیو را ویرایش کند و مکان شرکا را برگرداند. اما این طرح ناگهان متوقف می شود و وبلاگ نویس باید به یک رهبر واقعی تبدیل شود.

به طور کلی ایده خوبی است که با یک چشمک اجرا می شود. یگور کیریاچوک (تصویر) به عنوان یک وبلاگ نویس و الکسی ماکلاکوف که نقش کارگردان کمپ را بازی می کرد به عنوان یک دوئت شاد عمل می کنند ، در قاب خنده ، دویدن در اطراف و کمی عاشقانه وجود دارد – به طور کلی ، یک سریال کاملاً طنز. با این حال، پروژه با پیشینه اطلاعاتی به شدت بدشانس بود. اگر چند سال پیش روی آنتن می رفت، به نظر می رسید کمدی کاملی درباره افراد در حرفه مد است. اما حالا…

اکنون وبلاگ نویسان میلیونر سبک زندگی کمی متفاوت دارند. آنها یا تحت بازجویی هستند یا در خارج از کشور که برای حل مشکلات مالیاتی خود تلاش می کنند یا در اتاق های پذیرایی سازمان های دولتی مختلف التماس می کنند و فقط محتوای درست را وعده می دهند. معلوم می شود که کمدی، بر خلاف مثلاً یک تریلر، چندان مرتبط نیست. به هر حال، چیزی مشابه ممکن است در حال حاضر حذف شود. خیلی خوب می شود که تا اولین نمایش، چنین فیلمی هم بی ربط باشد و زندگی وبلاگ نویسی دوباره به کمدی تبدیل شود. خواب دیدن بد نیست.

منتشر شده در روزنامه “Moskovsky Komsomolets” شماره 29040 مورخ 31 مه 2023

تیتر روزنامه:
سکس و شارون استون برگشتند