سیستم خودآزمایی مسافران در فرودگاه های ازبکستان – اوستا معرفی می شود

سیستم خودآزمایی مسافران در فرودگاههای ازبکستان معرفی می شود

1 دسامبر 2020 ، ساعت 14:18

اوستا. Tj | 01.12.2020 | در فرودگاه بین المللی تاشکند چهار کیوسک خود چک وجود دارد. تاکنون فقط مسافران هواپیمایی ترکیش ایرلاینز می توانند از آنها استفاده کنند. انتظار می رود با از سرگیری پروازهای منظم ، این سرویس در دسترس مشتریان و سایر شرکت های هواپیمایی قرار گیرد.

سرویس مطبوعاتی فرودگاه های ازبکستان اعلام کرد ، یک سیستم ثبت نام خودکار مسافران و چمدان ها در فرودگاه های بین المللی ازبکستان معرفی می شود.

این فرودگاه توسط شرکت سوئیس SITA ، پیشروترین ارائه دهنده خدمات در جهان در زمینه ارتباطات حمل و نقل هوایی و فن آوری اطلاعات ، فرودگاههای ازبکستان مشخص شده است.

در حال حاضر ، چهار غرفه ورود مسافر (Self-check-in) در فرودگاه بین المللی تاشکند نصب شده است. آنها به مسافران این امکان را می دهند تا به طور مستقل تمام مراحل ورود را پشت سر بگذارند ، صندلی مورد نظر را در کابین هواپیما انتخاب کنند و کارت پرواز را چاپ کنند. فرودگاه های ازبکستان افزود ، معرفی آنها در سایر فرودگاه های بین المللی کشور نیز برنامه ریزی شده است.

مسافرانی که با چمدان سفر می کنند و با استفاده از کیوسک پرواز خود را چک می کنند ، می توانند حداکثر تا زمان چک در چک ، در دفاتر پیشخوان ثبت نام کنند.

براساس این گزارش ، فرودگاه های ازبکستان به تمام شرکت های هواپیمایی که پروازهای منظمی از فرودگاه تاشکند انجام می دهند ، برای استفاده از این سرویس به کیوسک های خودآگاهی ارائه می دهند. این شرکت گفت: “در حال حاضر ، به دلیل لغو اکثر پروازهای منظم ، فقط مسافران خطوط هوایی ترکی” می توانند از این سرویس استفاده کنند. ” “انتظار می رود که با از سرگیری پروازهای منظم ، مسافران سایر شرکت های هواپیمایی بتوانند از این سرویس استفاده کنند.”

علاوه بر این ، فرودگاه های ازبکستان و فرودگاه پایتخت ، همراه با SITA ، در حال کار بر روی اجرای چک خودکار مسافران با بارگیری اتوماتیک چمدان SITA Self-BagDrop هستند که به مسافران امکان می دهد در 15 ثانیه چمدان ها را چک کنند.

فرودگاه های ازبکستان خاطرنشان کردند که آنها به کار خود در زمینه معرفی فن آوری های دیجیتالی ادامه می دهند که باعث افزایش سرعت خدمات مسافری ، ایجاد راحتی برای مسافران و همچنین افزایش ظرفیت فرودگاه می شود.