شبکه اجتماعی Odnoklassniki برنامه ویژه ای برای شب موزه ها تدارک دیده است

به عنوان بخشی از کمپین سالانه “شب موزه ها”، OK از بیش از بیست موسسه فرهنگی از سن پترزبورگ تا ولادی وستوک پخش خواهد شد.

این شبکه اجتماعی برای کاربران خود فرصت های زیادی را فراهم کرده است.

بنابراین، در سرویس Moods، آنها می توانند یکی از 9 وضعیت ایموجی مرتبط با موزه انتخاب شده را تنظیم کنند. و در برنامه Magic Frames، می توانید فریم های مضمون را روی آواتارهای خود تنظیم کنید.

علاوه بر این، سرویس سرگرمی ها دارای بخشی با فیلم هایی از موزه های پیشرو در روسیه است. همچنین، کاربران می توانند حالت های منحصر به فردی را از مجموعه مؤسسات فرهنگی نصب کنند: “شناسنده فرهنگ” از پورتال Kultura.RF، “من برج را تحسین می کنم” از موزه-رزرو کرملین کازان، “تاج از یک کاشی” از موزه مسکو، “سوپرماتیسم” از موزه هنر منطقه ای کراسنودار به نام F. A. Kovalenko، “کشتی با بادبان” از موزه اقیانوس جهانی.

گروه رسمی “فرهنگ در اوکی” کانالی با پخش اختصاصی دارد. بنابراین، پورتال “فرهنگ اورال” در مورد سنگ ها و مواد معدنی، موزه پلی تکنیک – در مورد مجموعه ماشین (با ترجمه به زبان اشاره روسی) صحبت خواهد کرد. موزه-رزرو پترهوف توری از کاخ کلبه برگزار می کند، موزه فرهنگ و هنر روسیه باستان آندری روبلف نمایشگاه خردمندان یونانی را نشان می دهد و موزه دولتی پوشکین در مورد تاریخ هنر مدرن صحبت می کند.

همچنین در سرویس “سرگرمی ها” بخشی با یک ویدیو در مورد فرهنگ وجود داشت. یک برگه جداگانه حاوی ویدئوهایی از ده ها موزه، گالری و مرکز فرهنگی روسیه است.

Odnoklassniki به طور مرتب از پروژه های فرهنگی پشتیبانی می کند و به کاربران خود کمک می کند تا شهرهای مختلف روسیه را بشناسند. در ژانویه 2023، OK و Gosfilmofond روسیه در قالب نوارهای فیلم تجدید نظر کردند. در وب سایت پروژه چند رسانه ای شبکه اجتماعی “ما در موزه هستیم” می توانید به 11 اثر با صدای ستارگان روسی و وبلاگ نویسان محبوب گوش دهید. همچنین، OK به همراه وزارت فرهنگ و امور آرشیوی پریموریه، پروژه ویژه “ماه سرزمین پریمورسکی” را راه اندازی کرد که کاربران را با فرهنگ و ویژگی های خاور دور آشنا کرد.