شروع در سه ثانیه: نحوه تماشای ویدیوی موبایل در تاجیکستان – اخبار تاجیکستان

اینستاگرام به محبوب ترین پلتفرم تبدیل شده است که دارندگان گوشی های هوشمند در جمهوری تاجیکستان به تماشای ویدیو می پردازند. اپراتور فرصت های دیجیتال جدید رتبه بندی خود را با تجزیه و تحلیل کیفیت پخش فیلم ها، تبلیغات و پخش زنده در دستگاه های مشترکین جمع آوری کرده است. رتبه های دوم و سوم در TOP-5 محبوب ترین سایت ها توسط یوتیوب و فیس بوک اشغال شد. Vkontakte در بین مشترکین مگافون در جایگاه چهارم قرار دارد و واتس اپ پنج نفر برتر را بسته است.

متخصصان MegaFon تاجیکستان هنگام ارزیابی کیفیت ویدیوی تلفن همراه، سرعت پخش، زمان شروع و وجود افت ویدیو، یعنی امتناع کاربر از مشاهده بیشتر را در نظر می گیرند. میانگین سرعت مشاهده ویدیو در شبکه اپراتور در کشور 5 مگابیت بر ثانیه است.

شروع به طور متوسط ​​4 ثانیه طول می کشد. در همان زمان، برای 60٪ از مشترکان، ویدیو شروع به پخش سریعتر می کند – در سه ثانیه یا حتی کمتر. همین نسبت از کاربران – 60٪ – ویدیو را تا انتها تماشا می کنند، بدون اینکه به دلیل “کاهش سرعت” یا کیفیت پایین تصویر قطع شود. برای 40 درصد باقی مانده، دلایل ظاهر شدن افت ها متفاوت است، از جمله تنظیمات گوشی هوشمند یا عدم پشتیبانی از شبکه 4G در دستگاه. “تحقیقات انجام شده توسط متخصصان شرکت ما به ارزیابی وضعیت کلی تلفن های هوشمند، عملکرد شبکه و اینترنت موبایل به ویژه کمک می کند. رافیل آگلیاموف، مدیر فنی مگافون تاجیکستان توضیح می دهد که در آینده، این داده ها برای بهبود کیفیت خدمات، ایجاد شرایط راحت تر برای مشترکین استفاده می شود. از داده های مهندسان نیز در فرآیند ایجاد طرح ها و گزینه های تعرفه استفاده می شود. به عنوان مثال، هنگام توسعه تعرفه های “#NaMaximum” و “#MozhnoVse”، منافع دوستداران ویدیو در نظر گرفته شد.

در آنها، تمام شبکه های اجتماعی محبوب و پیام رسان های فوری، از جمله یوتیوب، رایگان هستند. و در آن دسته از تعرفه هایی که این میزبانی ویدیو در لیست منابع نامحدود نیست ، می توان یک گزینه اضافی ویژه “YouTube” را با 55 سامانی در ماه متصل کرد. این به طرفداران یک ویدیوی طولانی تر و “سنگین” اجازه می دهد تا آن را بدون محدودیت در زمان و حجم ترافیک اینترنت تماشا کنند. شما می توانید اطلاعات دقیق در مورد تعرفه ها و آپشن ها را در وب سایت شرکت دریافت کنید.