عضو اتاق عمومی از کنسرت باستا در سن پترزبورگ قدردانی کرد: پیچ ها را محکم کنید

“پس از نمایش ، انتظار افزایش بیماری ها”

Rospotrebnadzor با برگزارکنندگان کنسرت های جمعی که اخیراً در سن پترزبورگ برگزار شد ، جایی که وضعیت اپیدمیولوژیک دشوار است ، برخورد کرد. این اداره متخلفان را به محکمه و جریمه نقدی تهدید می کند. بنابراین ، “MK” از عواقب کنسرت باستا (واسیلی واکولنکو) در کاخ یخی سن پترزبورگ آگاه شد.

اجرای گسترده این هنرمند در سایت انجام شد که می تواند بیش از 12 هزار تماشاگر را در خود جای دهد. چهره های عمومی از این عمل واکولنکو خشمگین شدند. وادیم مانوکیان ، کارشناس کمیسیون رسانه های جمعی اتاق عمومی فدراسیون روسیه ، اذعان کرد که کنسرت این نوازنده غیر عادی همچنین بر سایر هنرمندانی که در طی همه گیر شدن متحمل ضرر شده اند نیز تأثیرگذار بود.

در پایان ماه نوامبر ، واسیلی واکولنکو در یک سالن کامل در پایتخت شمال کنسرت برگزار کرد. کاخ یخی سن پترزبورگ حدود 12 هزار تماشاگر را در خود جای داده است. آنجا بود که واسیلی اجراهای باشکوهی را اجرا کرد. اشغال سالن در کنسرت های این نوازنده حدود 50٪ بود که همانطور که کارشناسان اعتراف کردند ، در یک بیماری همه گیر بسیار مهم است.

عصبانیت خشم در میان سیاستمداران و در شبکه های اجتماعی با شدت وحشتناکی به باستا برخورد کرد ، واسیلی سعی کرد توضیح دهد که این اقدامات در حال انجام است ، اما کمکی نکرد. پس از رسوایی و طنین انداز شدن در وب ، همه کنسرت های دیگر در کاخ یخ لغو شدند.

وادیم مانوکیان ، کارشناس کمیسیون رسانه اتاق عمومی فدراسیون روسیه ، در گفتگو با MK ، خاطرنشان کرد که اولین بار نیست که واکولنکو در یک دوره محدودیت کنسرت گسترده ای را برگزار می کند.

مانوكیان شروع كرد: “در حقیقت رسوائی های مربوط به كنسرت ها با مشارکت باستا اولین بار نیست.” – در اواخر ماه اوت در روستوف دان ، او کنسرتی برگزار کرد و در نتیجه برگزارکنندگان نیز جریمه شدند. درست است ، در آنجا مقدار جریمه برای برگزارکنندگان ده ها هزار روبل بود (سپس مقدار جریمه 30 هزار روبل بود – “MK”). سپس باز هم مجبور شد کنسرت دوم را لغو کند.

-یادتان هست ، پس این ماجرا در رسانه ها پوشش داده شد؟

– در سطح فدرال ، این داستان عملا شنیده نمی شد. اما در حال حاضر می شد نتیجه گیری مناسب کرد ، و دستورالعمل های لازم را داد. پیتر ، پایتخت شمال ، موضوع دیگری است. در معرض دید. تا آنجا که من فهمیدم ، مردم آنجا بیشتر بودند. بنابراین ، پس از کنسرت سن پترزبورگ ، جریمه صدها هزار نفری امکان پذیر است. این داستان حتی دولت روسیه را عصبانی کرد.

شات با چراغ قوه تلفن های همراه از سن پترزبورگ ، جایی که تماشاگران کنسرت باستا آوازهای معروف “Noggan” او را در مورد “سامسارا” می خوانند و “آنها با صدای فرزندان خود آواز می خوانند” در سراسر شبکه پخش شده است. اما چنین کنسرت های “پرجمعیت” ممکن است منجر به این واقعیت شود که با صدای مخاطبان ، فرزندان آنها خیلی زود می توانند شروع به آواز خواندن کنند. من واقعاً دوست ندارم که بعد از این نمایش یک بیماری دیگر با عواقب جدی ایجاد شود. و من استثنا نمی کنم که این کنسرت توسط باستا به ضرر سایر هنرمندان بیفتد ، که تماشاگران زیادی در کنسرت های خود ندارند ، اما آنها می توانند پیچ ​​های شرکت خود را محکم کنند. و پیش از سال جدید ، این خبر کاملاً ناخوشایند برای هنرمندانی است که امسال با تور و کنسرت خود خوش شانس نبودند.

همچنین ببینید: “بعد از باستا ، فقط هاکی: کنسرت در کاخ یخی سن پترزبورگ لغو می شود”