فرماندار فلوریدا 8.2 میلیون دلار برای کمپین انتخاباتی در 24 ساعت پس از اعلام جمع آوری کرد – تاجیکستان نیوز

ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا در 24 ساعت اول پس از اعلام نامزدی ریاست جمهوری خود در سال 2024، 8.2 میلیون دلار جمع آوری کرد. این را روز پنجشنبه، 25 می، نیویورک تایمز به نقل از ستاد انتخاباتی این سیاستمدار گزارش کرد.

به نوشته این نشریه، این ارقام حاکی از آن است که نقص فنی در پخش زنده شبکه اجتماعی توییتر، زمانی که استاندار اعلام کاندیداتوری کرد، «نشتی از اشتیاق خیرین را کم نکرد». تنها در یک ساعت از کمپین، آنها توانستند یک میلیون دلار جمع آوری کنند. این نشریه تصریح می کند که در سال 2019، جو بایدن، رئیس جمهور فعلی ایالات متحده در 24 ساعت اول کمپین تنها 6.3 میلیون دلار جمع آوری کرد.

به نوشته این روزنامه، با کمک این کمک ها، DeSantis کمپینی فعال راه اندازی خواهد کرد که طی آن فرماندار هفته آینده از 12 شهر در سه ایالت آمریکا بازدید خواهد کرد.

پیش از این، روز چهارشنبه، دیسانتیس اسنادی را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که در نوامبر سال آینده در این کشور برگزار می شود، ثبت کرد. اطلاعات مربوطه در وب سایت کمیسیون فدرال انتخابات ایالات متحده منتشر شده است. بر اساس نظرسنجی ماه آوریل توسط شبکه تلویزیونی NBC آمریکا، حداقل 31 درصد از رای دهندگان جمهوری خواه از DeSantis در انتخابات مقدماتی حمایت خواهند کرد. در عین حال، 46 درصد از نامزدی ترامپ به عنوان نامزد بالاترین پست ایالتی در انتخابات آتی حمایت کردند.

در اواخر آوریل، بایدن نیز اعلام کرد که به دنبال انتخاب مجدد خواهد بود.