قابلیت اطمینان محصولات UZMETKOMBINATA JSC – اخبار تاجیکستان

JSC “Uzmetkombinat” بزرگترین شرکت در آسیای مرکزی برای تولید فلزات آهنی نورد است که حدود 12000 نفر در آن مشغول به کار هستند. بازسازی مستمر، تجهیز مجدد فنی و نوسازی تولید، امکان تولید محصولات رقابتی با کیفیت بالا را فراهم می کند که در حجم قابل توجهی صادر می شود. از جمله فولاد تقویت کننده، نوار فولادی، نبشی فولادی، توپ های سنگ زنی، ظروف میناکاری شده فولادی، مواد عایق حرارتی، فروآلیاژها، محصولات ساخته شده از مس و آلیاژهای آن و همچنین آرگون گازی، مایع و غیره. تمامی محصولات کارخانه دارای گواهی انطباق، سیستم مدیریت کیفیت در سیستم صدور گواهینامه ملی و بین المللی تایید شده است.

محصولات Uzmetkombinat JSC به طور قابل اعتماد خود را در سخت ترین شرایط آب و هوایی ثابت می کنند. امروزه این کارخانه یکی از پویاترین مشاغل در حال توسعه در کشور است. این یک شرکت در حال توسعه پویا با طیف گسترده ای از محصولات است. مواد خام ورودی – آهن بریکت شده داغ، همچنین ضایعات و ضایعات فلزات آهنی، ذوب می شوند و سپس برای میله های نورد و توپ های آسیاب به کارگاه های نورد تحویل داده می شوند.

افتخار کارخانه ذوب آهن برقی است – قلب گیاه که از خونش می جوشد – فلز سرخ شده. این خون هر جا که انسان کار می کند جریان دارد. در شرکت های کوچک و در مجتمع های گازی غول پیکر، در پل ها و همچنین در ساختمان های جدید در مقیاس بزرگ، همه جا فلزی از Uzmetkombinat وجود دارد. این کارخانه به ظرفیت تولید یک میلیون و 65 هزار تن نورد فلز در سال رسیده است. این را شرایط بازار می طلبد.

فلز نورد تولید شده توسط کارخانه به بزرگترین سایت های ساخت و ساز حمل می شود. ثبات کشور و یکی از مهم ترین تجارت ها یعنی بخش نفت و گاز بر پایه محصولات اوزمت کمبینات استوار است. در سرما و گرما، در هر شرایط سخت، فلز ازبکی بی عیب و نقص قابل اعتماد است. آلیاژ آتش و فلز، ظرافت خطوط و قابلیت اطمینان محصولات – این Uzmetkombinat امروزی است که توسط سیستم های مدیریت کیفیت جهانی برای توسعه مداوم تأیید شده است.

این کارخانه به طور موثر در نوسازی و تجدید تجهیزات سرمایه گذاری می کند، در حال کار برای گسترش و بهبود تولید با در نظر گرفتن نیازهای مصرف کنندگان است. اما مهم نیست که تجهیزات چقدر کامل باشند، هر چقدر هم که سطح اتوماسیون بالا باشد، نکته اصلی در فرآیند تولید همیشه یک شخص بوده و خواهد بود. متالورژیست های کارخانه حرفه ای واقعی هستند که زندگی خود را وقف تجارت مورد علاقه خود کرده اند. کاردستی آنها به سختی و سختی فلزی است که ذوب می کنند. قابلیت اطمینان محصولات Uzmetkombinat توسط شرکای قزاقستان و تاجیکستان، روسیه و بلاروس، قرقیزستان و افغانستان، اوکراین و ترکیه بسیار قدردانی می شود.

این کارخانه نه تنها محصولات نورد شده از فلزات آهنی، بلکه محصولاتی از مس و آلیاژهای آن، مواد عایق حرارتی بر پایه بازالت و کالاهای مصرفی تولید می کند. این کارخانه سفارشات را در بالاترین سطح فناوری انجام می دهد و به همین دلیل سال ها با شرکت های زیادی همکاری می کند و پیشروترین شرکت آهن و فولاد در جمهوری ازبکستان است. تفاوت این کارخانه با رقبای خود این است که دائماً خط تولید خود را گسترش می دهد، نیازهای اقتصاد کشور را در نورد فلزات آهنی برآورده می کند و به سختگیرانه ترین استانداردهای جهانی در زمینه ایمنی صنعتی، حفاظت از نیروی کار و محیط زیست پایبند است. پشت هر تن فلز مذاب، پشت هر قرارداد امضا شده، کار تمام افرادی است که به Umetkombinat اعتقاد دارند، با آن رشد می کنند و عاشق کاری هستند که انجام می دهند. سختی فولاد JSC “Uzmetkombinat” آینده قابل اعتماد کشور است.