ماریا گوربن و ماکسیم لاگاشکین نقش هرد و دپ را بازی کردند

باید در مقطعی اتفاق می افتاد و این اتفاق افتاد. و در حالی که ظاهراً در هالیوود فقط به این فکر می کنند که چگونه محاکمه امبر هرد و جانی دپ را به فیلمنامه تبدیل کنند، ما همه چیز را آماده کرده ایم.

قهرمانان استار کورت، یک بازیگر محبوب و نه کمتر محبوب، در یک پروسه طلاق رسوایی غوطه ور هستند که طرح آن تا حدودی یادآور محاکمه بین هرد و دپ است. او یک هیولا است که در همه رذایل فرو رفته است. او قربانی عدالت است. اما، همانطور که اغلب در مورد بازیگران و هنرپیشه ها اتفاق می افتد، شخصیت ها به راحتی می توانند جای خود را تغییر دهند.

جایزه امبر هرد به ماریا گوربن رسید و ماکسیم لاگاشکین رپ را برای جانی دپ می گیرد. باید اعتراف کرد که آنها با انتخاب بازیگر درست حدس زدند. بازیگران پیشرو با موفقیت از شر براقیت هالیوود نمونه های اولیه خود خلاص شدند و در نسخه ما، فرد مبتلا به یک شلخته دمدمی مزاج و شیفته طالع بینی تبدیل شد و ستاره ستمگر مانند یک دست انداز با آداب هیولایی، اما قلبی بزرگ به نظر می رسد. به طور کلی، همه چیز تا حد امکان به تصاویر اهالی رسانه های محلی نزدیک است.

اینجاست که متاسفانه نکات مثبت سریال به پایان می رسد. هیچ شکایت بزرگی در مورد اینکه چگونه قهرمانان اکشن یک کمدی با فرمت را به بهترین شکل یک سریال تلویزیونی خنده دار بازی می کنند وجود ندارد. اما تلاش برای خندیدن به یک داستان پرمخاطب هالیوودی بسیار مضحک به نظر می رسد. در قسمت‌های مختلف دادگاه ستاره‌ها، هرازگاهی اصطلاح شهرت به گوش می‌رسد و قهرمان لاگاشکین پس از ساختن کتابی رسوایی همسرش درباره او، شکایت می‌کند که تهمت یک فرد موذی باعث از بین رفتن حرفه او و محرومیت او می‌شود. قراردادهای تبلیغاتی

همه اینها کمی شبیه دیالوگی از فیلم “گاراژ” الدار ریازانوف است: “من درگیر طنز مدرن هستم!” – “شما حرفه شگفت انگیزی دارید، کاری را انجام می دهید که وجود ندارد.” شهرت ستاره ای چیزی است که ما هم نداریم. در اخبار سکولار و در وقایع دادگاه، جزئیات چگونگی پیشرفت زندگی خانوادگی افراد مشهور می تواند به طور مرتب چشمک بزند، و همه چیز در آنجا بسیار غم انگیز است: خشونت، دستکاری، استفاده از کودکان برای منافع خود. اما پس از آن سوء استفاده کنندگان و دستکاری ها، انگار هیچ اتفاقی نیفتاده، در برنامه های تلویزیونی بازی می کنند، برنامه های تلویزیونی را میزبانی می کنند، در تبلیغات لبخند می زنند. و به شهرت و انواع بررسی های کانال های تلگرامی اهمیت نمی دادند.

به طور کلی، “دادگاه ستاره” حتی آداب و رسوم ساکنان بخش اداری مرکزی نیست، بلکه افسانه ای است در مورد آنچه نمی تواند باشد. هیچ اشکالی در داستان های پریان وجود ندارد، اما به سختی می توان فانتزی های کمدی را در موضوعات کاملاً خنده دار مطرح کرد.

FUR برای کمک عجله کنید

مانند پوشنوی، تهیه کنندگان تلویزیون باید قدردانی کنند. الکساندر یکی از معدود مجریانی است که می تواند هر چیزی را به بهترین شکل ممکن به پوچی خفیف برساند. بنابراین در «شمارش معکوس» او مشغول چیزی شبیه به این است.







طرفداران چه کسی می خواهد میلیونر شود؟ در روند اصلاح برنامه، تقریباً هر چیزی را که قبلاً در برنامه بود، از بین بردند. نه دیبروف وجود دارد، نه دوست دختر ستاره او، نه شوخی آنها وجود دارد. این امکان وجود دارد که تغییرات لازم بوده باشد، اگرچه برخی از بینندگان بدون آنها زندگی خوبی داشتند. اما مقامات تصمیم گرفتند: ستاره ها باید حرکت کنند تا جای خود را به مردم عادی بدهند. و حتی بیشتر از آن، نیازی نیست که به مردم نشان داده شود که چگونه سلبریتی های ثروتمند قبلاً هزاران دلار دیوانه به دست می آورند.

در «شمارش معکوس»، یک تقلب ساده از «چه کسی می‌خواهد میلیونر شود؟»، ستاره‌ها پول خود را از دست می‌دهند و تحت هدایت Furry، این روند تا یک هیاهو کرکننده از طعنه‌های تمسخرآمیز انجام می‌شود.

در حال حاضر در دهمین دقیقه این کار معنای خاصی ندارد، اما یک عمل سرگرم کننده است، این فکر به ذهن من خطور می کند که ما، البته، به ستاره ها نیاز داریم. اگر آنها نباشند، چه کسی در قاب چهره می سازد، انواع مزخرفات را حمل می کند، مسری می خندد و به مقاومت ناپذیری خود اعتماد به نفس سرگرم کننده ای می دهد؟ و بر چه کسی، اگر نه بر آنها، ما اینقدر خشنودیم که مسخره کنیم؟ “عجب لباس پوشیدند”، “خواننده از او بی فایده است”، “و همچنین بازیگر زن نامیده می شود” و مواردی از این دست. البته اوقات فراغت به خصوص فکری نیست، اما گاهی اوقات ممکن است.

منتشر شده در روزنامه “Moskovsky Komsomolets” شماره 29035 مورخ 24 مه 2023

تیتر روزنامه:
گوربن و لاگاشکین در راه هالیوود