مورد علاقه مردم “یوروویژن” فین کاریا برنامه های خود را فاش کرد: “به انگلیسی نخوان”

فین به سرعت وارد ده تک آهنگ برتر در نمودارهای بریتانیا شد، به همین مناسبت با پیشرفته ترین نشریات صنعت پاپ مصاحبه کرد. در خانه ، از این پسر نیز به گرمی استقبال شد – البته با رتبه دوم ، اما با عشق دیوانه وار عموم ، با رسیدن به بهشت ​​، او به یک قهرمان ملی واقعی تبدیل شد. “ZD” جالب ترین اظهارات ستاره جدید پاپ اروپا را جمع آوری کرده است.

در فرودگاه هلسینکی، هواداران مشتاق هنگام بازگشت این هنرمند به میهن خود فریاد زدند: “کاریا برنده ماست!”. “کمان” (یکی از معانی کلمه Käärijä) اگر نه به بولسی، سپس به دم آن شلیک کرد. هواداران خود را روی گردن او انداختند و به او گل دادند. ویدئویی از فرودگاه بلافاصله در تمام کانال های تلویزیونی محلی پخش شد. کاریا، بدون درآوردن کت و شلوار سبز امضای خود، بلافاصله به استودیوهای تلویزیونی مختلف رفت و همه جا گفت که اکنون فقط یک چیز می خواهد – به تعطیلات برود و وقت خود را با دوستان و خانواده بگذراند، زیرا مدت زیادی است که همه را ندیده است. تمرینات و سفرها این خواننده با حیله گری به دوربین لبخند زد: “اگرچه زمان مسابقه بزرگ به پایان رسیده است و توجه رسانه ها به من جلب شده است، اما من همان رفیق سابق هستم.”

با این حال ، این هنرمند مخلص خاطرنشان کرد که قبلاً ، قبل از این همه هیاهو در اطراف او ، او به روی جهان بازتر بود. او می خواست چیز شگفت انگیزی را به معنای واقعی کلمه با همه به اشتراک بگذارد، اکنون می فهمد که برای ادامه کار باید مخفیانه تر باشد، گوشه گیرتر باشد – در اصل، این استاندارد، مجازات محبوبیت است.

هنگامی که یکی از طرفداران از او پرسید که چه احساسی در محاصره این همه رسانه و توجه عمومی دارد، کاریا پاسخ داد: “بله، محیط بسیار متشنج و کاملا استرس زا بود، تحمل این موضوع برای یک فرد سخت است، اما من هنوز آن را دوست داشتم! برای چند هفته در یوروویژن، عملاً وقت آزاد نداشتم، اما گاهی اوقات حتی می‌توانستم احساس دلتنگی کنم.»

یکی دیگر از هواداران پرسید که در اجرای نهایی به چه فکر می کند؟ این هنرمند از این سوال خوشش آمد و او عملا راز رفتار شگفت انگیز رهایی خود را روی صحنه فاش کرد:

سعی کردم این لحظه را به یاد بیاورم و تا حد امکان از آن لذت ببرم. اما به طور کلی، در چنین لحظاتی زمانی برای فکر کردن وجود ندارد، شما روی کاری که انجام می دهید متمرکز هستید. تا حد امکان متمرکز و البته تا حد امکان آرام. من به وجد آمدم و کمی گیج بودم، مثل یک پسر بچه در مغازه شیرینی فروشی!

وقتی از کااریا پرسیده شد که آیا از شکست می‌ترسد (البته یک باخت احتمالی وجود داشت)، ناگهان افکارش را به سمت استپ اشتباه هدایت کرد:

ببینید روی صحنه همه چیز طوری چیده شده است که اگر خراب کنید بتوانید سریع همه چیز را درست کنید. ما نسخه های زیادی از این تولید داشتیم و تمرین های زیادی داشتیم، بنابراین جای نگرانی وجود نداشت. این یک برنامه زنده بود و هر اتفاقی ممکن است در طول یک برنامه زنده بیفتد.

هنرمند از مضمون مقام دوم افتخارآمیز، اما همچنان تلخ خود اجتناب نمی کند و با شجاعت نتیجه را تشخیص می دهد. علاوه بر این ، او یک برگ برنده قدرتمند پشت سر خود دارد – مقام اول در رأی گیری از راه دور (مقام چهارم از هیئت داوران حرفه ای در مجموع نتیجه نهایی را به دست آورد). البته او می گوید زمانی که قبل از رفتن روی صحنه به خود در آینه رختکن نگاه می کرد امیدوار بود برنده شود اما …

او اعتراف می کند: «اما من انتظارش را نداشتم. – فهمیدم که الان 30 نفر دیگر هم مثل من می خواهند برنده شوند. در نهایت هر که برنده شود برنده است. البته در همان ابتدا که آهنگ را نوشتیم و برای اولین بار آن را منتشر کردیم، فکر می کردیم که برای برنده شدن به یوروویژن می رویم. فکر می‌کردیم واقعاً فرصت داریم. اما این اتفاق نیفتاد… غمگین بودم اما موفق شدم و الان خوبم. من از آن دسته ای نیستم که در شکست گیر کنم. من یوروویژن را تجربه بدی نمی دانم – برعکس، در آنجا چیزهای زیادی یاد گرفتم، اما دیگر قصد ندارم در این مسابقه شرکت کنم. امسال شانس من برای برنده شدن بود و شانس دیگری نخواهم داشت. من نمی خواهم هنرمندی باشم که مردم فقط از یوروویژن به یاد داشته باشند…

به هر حال، در مورد خواننده سوئدی لورین، که از فنلاندی پیشی گرفت، Kaaria با لحنی بسیار محترمانه، شربتی-صورتی پرشور صحبت می کند. با این حال، درون هولیگان خنده دار او در یک تقلید بازیگوش از پیروزی لورین، که او برای شبکه های اجتماعی فیلمبرداری کرد، منفجر شد. با همراهی آهنگ برنده، این پسر بسیار خنده دار رقص یوگای رقابتی افقی خود را “رقص” می کند، حرکات خواننده را تقلید می کند و روی یک سکوی ساخته شده از پالت های چوبی برای حمل و نقل بار دراز می کشد. به هر حال، این پالت ها در چند سال اخیر به نماد واقعی عملی بودن اسکاندیناوی تبدیل شده اند (چیزی که فقط آنها از آنها نمی سازند!) و در عین حال بر لوازم اصلی عمل خود – یک جعبه تخته ضربه زد. . خندیدن به خود هنر خاصی است و به نظر می رسد هنرمند فنلاندی بی عیب و نقص در آن تسلط دارد.

آهنگ Cha-cha-cha اولین تک آهنگ فنلاندی زبان بود که در جدول آهنگ های بریتانیا نیز صدرنشین شد. به همین مناسبت بسیاری از بزرگان تجارت نمایش غربی توجه او را جلب کردند. و آلن واکر تهیه کننده موسیقی نروژی قبلاً پیشنهاد همکاری داده است و گیتاریست Rammstein همدردی خود را با او ابراز کرد – همه منتظر هستند تا این هنرمند به حرفه خود ادامه دهد. کاریا همچنین به یک تور جهانی فکر می کند و ادعا می کند که 70 کشور دوست دارند او را با کنسرت ببینند! این جاه طلبی حتی بر موفقیت باورنکردنی گروه گلم ایتالیایی Måneskin که درست پس از برنده شدن در مسابقه آواز یوروویژن دو سال پیش، رشدی باورنکردنی در حرفه بین المللی داشت، بیشتر است، اما اینکه چگونه این جاه طلبی محقق خواهد شد هنوز یک سوال است. Kaaria هنوز برنامه توری را تنظیم نکرده است و در آینده نزدیک قصد دارد آلبومی منتشر کند و آهنگ های جدید خنده دار و غیر معمول بنویسد.

تنها چیزی که این هنرمند با اطمینان در مورد آینده خود می داند این است که آهنگ هایی را به زبان انگلیسی ضبط نخواهد کرد. او فکر می کند که این یک اشتباه بزرگ از سوی او خواهد بود. “نیازی به تغییر آنچه قبلا خوب است و مردم آن را دوست دارند وجود ندارد!” او توضیح می دهد. طرفداران این نوازنده فنلاندی از کشورهای مختلف نیز معتقدند که اگر او شروع به خواندن به زبان انگلیسی کند، این فرصت را از دست خواهد داد که مانند هنگام اجرای آهنگ ها به زبان مادری خود احساساتی، محرک و درخشان باشد.

و البته بیشتر از همه طرفداران اروپایی به این موضوع علاقه داشتند: چرا کاریا تصویر صحنه خود را چنین رنگ سبز روشن انتخاب کرد؟ معلوم شد که در همان ابتدای آمادگی برای مسابقه، لباس کاملاً متفاوت بود – کلاسیک تر از نظر برش و زرد روشن. هنوز هم می‌توانید نسخه‌ی عاشقانه‌ی گیتار Cha-cha-cha را در شبکه پیدا کنید، که یک پسر فنلاندی در حالی که با آن لباس زرد در اطراف راه می‌رود می‌خواند.

اما بعد تصمیم گرفتیم همه چیز را تغییر دهیم. من گفتم که چیزی پر زرق و برق می خواهم که توجه ویژه ای را به خود جلب کند – در پایان، بچه هایی که کمد لباس من را می سازند این تصویر را ایجاد کردند. من از عمد رنگی را انتخاب نکردم، فقط به گزینه ها نگاه کردم و گفتم که آیا آنچه ارائه شده به من می آید یا نه. در نهایت من این گزینه را تایید کردم و آنها کار بسیار خوبی کردند!

در نتیجه، این لباس سبز روشن Kaaria برای یوروویژن بود که تصویر او را “ویروس” کرد. همانطور که خود این هنرمند اشاره می کند، او انتظار نداشت که با این همه طرفدار دقیقاً با همان لباس ها و دقیقاً همان مدل موها ملاقات کند … حالا او در خانه نشسته است، تمام تجربیات فوق العاده ای را که دریافت کرده است هضم می کند و به یک ایده می رسد. تصویر جدید برای یک آهنگ شوخی موزیکال دیگر.