نتایج سال از “موسیقی متن”: بت ها در انتظار حکم هستند

اولین مرحله رأی گیری در نمودار نهایی “ZD-2020” به پایان رسیده است ، تمام هنرمندان ، آلبوم ها ، کلیپ ها و کنسرت های ذکر شده توسط خوانندگان شمارش شده اند و بر اساس نتایج ، پنج نامزد تشکیل شده است که ادعای افتخار “بهترین” را دارند. “ZD” با شروع دور نهایی انتخابات موسیقی ملی “نتایج سال 2020” ، دیدگاه این صنعت را از پشت پرده ها و مخاطبان مقایسه می کند.

اولین مرحله رأی گیری در نمودار نهایی “ZD-2020” به پایان رسیده است ، تمام هنرمندان ، آلبوم ها ، کلیپ ها و کنسرت های ذکر شده توسط خوانندگان شمارش شده اند و بر اساس نتایج ، پنج نامزد تشکیل شده است که ادعای افتخار عنوان “بهترین” را دارند. “ZD” با شروع دور نهایی انتخابات موسیقی ملی “نتایج سال 2020” ، دیدگاه این صنعت را از پشت پرده ها و مخاطبان مقایسه می کند.

برای تیم ZD ، “نتایج سال” تجربه ای است که دهه ها شمرده شده است ، اما هر بار برخی از علاقه مندان به تماشاگران هنوز ما را متعجب می کنند. همچنین در 19 نامزدی امسال شگفتی هایی در میان مدعیان پیروزی وجود دارد ، اما بت های زمان همه گیری هنوز با کسانی که پیش از این شرط بندی شده بودند متفاوت است.

اول از همه ، مواضع کسانی که با لذت ، تحقیر یا کنایه (بر موارد ضروری تأکید می کنند) “ستاره های پاپ” خوانده می شوند ، به وضوح افت کرده است. این دسته از هنرمندان احتمالاً بیشترین تأثیر را از همه تغییراتی که در اقتصاد موسیقی رخ داده تحت تأثیر قرار می دهند. بسیاری از بزرگان موسیقی پاپ به طور واضح نمی خواستند به نوعی فعالیت های خود را اصلاح کنند و با سر و صدا به محاصره فن آوری های جدید بپردازند. و در نتیجه ، فقط بی قرارترین سوپراستارهای پاپ ، حریص ، اگر نه برای موسیقی ، حداقل برای اظهارات مهم اجتماعی ، به جدول متقاضیان راه یافتند.

مصرف کنندگان پاپ راک روسی بعضاً به عنوان مخاطبی تصور می شوند که ناامیدانه در مورد یکپارچهسازی با سیستمعامل و بسیار محتاط در مورد موسیقی و فناوری صحبت می کنند. اما به نظر می رسد رونق آنلاین سال گذشته ، هرج و مرج جزئی را در سنت های مستقر به وجود آورده است. با قضاوت از سوی مدعیان پیروزی در نامزدی “نوآور (روندها)” ، بسیاری متوجه آنچه که عمدتا برای متخصصان مختلف آشکار به نظر می رسید ، شده اند. اما اکنون جامعه موسیقی گسترده درک کرده اند که چگونه وبلاگ نویسان زیرک مانند دنی میلوخین کار خود را انجام می دهند ، چگونه دست اندازان آگاهی عمومی مانند مورگنشترن با سرعت زیادی در حال افزایش هستند ، Little Big ، با کمک آهنگ های عجیب و حتی فیلم های عجیب و غریب ، یک هاله غیر رسمی در اطراف خود ایجاد می کند که بلافاصله از آن کسب درآمد می شود. سرانجام ، چقدر با اطمینان ماستودون های “Mumiy Troll” وارد فن آوری های جدید نمایش می شوند.

مدل بحرانی کنسرت ها نیز پاسخ روشنی از سوی مخاطبان دریافت کرد. در میان مدعیان بهترین نمایش ، در بیشتر موارد ، هنوز رویدادهایی وجود دارد که در آنها احساسات موسیقی با پاهای خرد شده و بوی آبجو تکمیل می شود ، اما VR آنلاین و عجیب و غریب برای ما نیز وجود دارد.

با این حال ، رویکردهای یکپارچه خوانندگان ZD گاهی اوقات نیز لطفاً. به مدعیان نامزدی آلبوم سال نگاه کنید – و پنج آلبوم در آنجا خواهید دید ، که می توانید آهنگ آنها را به صورت قدیمی گوش دهید و پر از برداشت شوید.

ما برخی از نام ها را در این توصیف صرفاً به عنوان تصویر و نمونه به جداول نامزدها آورده ایم و به هیچ وجه نمی خواهیم فشار بر انتخاب خوانندگان وارد کنیم. صدای خود شما و قضاوت مستقل مهم است.

برای خوانندگان “MK” و “ZD” چیز کمی دیگر باقی مانده است: رای گیری در وب سایت “MK” با کلیک کردن بر روی بنر “ZD Results-2020”. رأی دادن “، و برای تعیین لهجه های نهایی ، انتخاب در هر نامزدی یک رقیب برای جایزه اصلی موسیقی. بنابراین ، تلاش مشترکی برای ایجاد موسیقی متن این سال وهم انگیز انجام خواهد شد. نکته اصلی ، فراموش نکنید ، با شرکت در نامزدها ، بر روی دکمه “ارسال” کلیک کنید ، تا رای شما در گروه کر عمومی طرفداران موسیقی و خوانندگان در نظر گرفته شود.

نام های ZD Results-2020

دستیابی به موفقیت در سال

– Slava Marlow – Niletto – Klava Koka – DaBro – Alena Shvets

گروه

– کرم سودا – Mumiy Troll – Little Big – Artik & Asti – Miyagi & Andy Panda

مجری

– نیلتو – دیما بیلان – باستا – مورگنشترن – ایگور کرید

بازیگر

– دیانا آربنینا – لوبودا – یولکا – لولیتا – مونتوچکا

راک (گروه ، هنرمند)

– Nogu Svelo – Bi-2 – DDT – پالایش – آکواریوم – مخزن بدهید!

پاپ (گروه ، هنرمند)

– همالی و ناوایی – موناتیک – آرتیک و آستی – جونی – تیم بلوروسکیخ

هیپ هاپ (گروه ، هنرمند)

– Casta – Morgenshtern – Scryptonite – Boulevard Depo – LSP

کلام / دوئت

– RSAC / درخت کریسمس “صحبت نکن” – داوا / فیلیپ کرکوروف “رولکس” – نایلتو / کلاوا کوکا “کرش” – باستا / زیورت “نبله” – دانیا میلوخین / نیکولای “دیکو توسیم” – کرکوروف / داوا-رولکس

مبتکر سال (روندها)

– دنیا میلوخین – OQJAV – مورگنشترن – مومی ترول – کمی بزرگ

جوایز MegaBit (indie / alternative)

– Hatters – Artemiev (Pasha Artemiev) – GAFT – Zero People – OQJAV

کنسرت (آنلاین / آفلاین)

– تیراندازان شبانه “سبکی غیرقابل تحمل بودن” (VTB Arena) – باستا “40” (کاخ یخی ، سن پترزبورگ) – Klava Koka “Left Chat” (VTB Arena) – Bi-2 “کنسرت آنلاین” – Mumiy Troll “دقیقاً Mercury Aloe VR “

کلیپ تصویری

– DDT “مرده” – نوشابه خامه ای / نان “گریه برای تکنو” – کاستا “بیرون بروید برای پیاده روی” – Bi-2 “افسردگی” – Mumiy Troll “نیروهای فضایی”

آلبوم

– ماشین زمان “در متر” – باستا “40” – آکواریوم “آتش نشان” – سکه “هنر و صنایع دستی” – ترول مومی “پس از شر”

هنرمند / گروه خارجی

– بیلی ایلیش – آریانا گراند – BTS – مرلین مانسون – لیدی گاگا

سکسی اف

– کلاوا کوکا – هانا – لوبودا – آستی – زیورت

سکسی م

– جونی – نیلتو – دنیا میلوخین – ایگور کرید – داوا

هنرمند سال

– یولکا – فیلیپ کرکوروف – بوریس گربنشچیکوف – لولیتا – یوری شوچوک

نفر سال

– والری ملادزه – مورگنسترن – اولگا بوزووا – سرگئی شنوروف – باستا

سال را دوست ندارم

– تیماتی – باستا – الكساندر گودكف – جوزف پریگوژین – مورگنشترن