نشست کمیسیون روابط نظامی-اقتصادی CSTO 27 آوریل در دوشنبه برگزار می شود – اخبار تاجیکستان

نشست بعدی کمیسیون همکاری های نظامی-اقتصادی بین دولتی (MKFEC) سازمان پیمان امنیت جمعی (CSTO) 27 آوریل در دوشنبه برگزار می شود. این را روز دوشنبه ولادیمیر زینت الدینوف، سخنگوی این سازمان به تاس گزارش کرد.

“پیش نویس دستور کار بررسی اجرای تصمیمات نشست XX ICWEC، که در اکتبر 2022 در مسکو برگزار شد، و همچنین نتایج اجرای تصمیمات نهادهای قانونی سازمان اتخاذ شده در توسعه آنها، را در نظر می گیرد.” او گفت. همانطور که CSTO تصریح کرد، “برنامه ریزی شده است تا محتوای اقدامات بعدی در مورد مسائل استانداردسازی تسلیحات و تجهیزات نظامی و همچنین در مورد توسعه تعامل چندجانبه همکاری بین شرکت ها و سازمان های مجتمع های نظامی-صنعتی CSTO مورد بحث قرار گیرد. ایالات عضو.”

ریاست این رویداد را معاون نخست وزیر – دنیس مانتوروف، رئیس وزارت صنعت و تجارت فدراسیون روسیه بر عهده دارد و ایمانگالی تاسماگامبتوف، دبیر کل سازمان پیمان امنیت جمعی، در آن شرکت خواهند کرد.

در آستانه شروع کار MKVEC، جلسات شوراهای هماهنگ کننده زیر کمیسیون CSTO در مورد استانداردسازی تسلیحات و تجهیزات نظامی و همچنین در مورد مسائل مربوط به حمایت متقابل از حقوق نتایج فعالیت های فکری برگزار می شود. برگزار شد.

کمیسیون بین‌دولتی همکاری‌های نظامی-اقتصادی با تصمیم شورای امنیت جمعی سازمان پیمان امنیت جمعی مورخ 23 ژوئن 2005 تأسیس شد. وظایف کمیسیون شامل توسعه توصیه‌ها و اتخاذ تصمیماتی در چارچوب صلاحیت خود با هدف اطمینان از همکاری چندجانبه نظامی-اقتصادی (فنی) در زمینه‌های اولویت‌دار تعامل در قالب CSTO است.