نلی کوبزون نام جوزف کوبزون را به مرکز فرهنگی و اوقات فراغت اعطا کرد

این هنرمند مشهور ساکن اودینتسوو بود

در روستای Uspenskoye در نزدیکی مسکو، به مرکز فرهنگی و اوقات فراغت محلی نام افتخاری هنرمند خلق اتحاد جماهیر شوروی، افسانه هنرهای نمایشی – ایوسف داویدویچ کوبزون داده شد. رضایت نامگذاری شخصاً توسط بیوه هنرمند بزرگ نلی میخائیلونا کوبزون داده شد ، یکی از انگیزه های اصلی این واقعیت بود که ایوسف داویدوویچ ساکن منطقه شهری اودینتسوو بود.

در این ایده توضیح داده شده است: “این نام برای حفظ و افزایش حافظه یک شخصیت برجسته فرهنگی کشور ما، یک شهروند، میهن پرستان، شخصیت عمومی و سیاسی و همچنین برای توسعه آموزش میهن پرستانه یک شکل جدید از جوانان روسیه اختصاص داده شده است.” از نامگذاری کوبزون

مرکز فرهنگی و اوقات فراغت دارای یک سالن کنسرت مدرن، یک استودیوی ضبط، و کلوپ های رایگان است. نمایشگاه‌ها، کنسرت‌ها، نمایشگاه‌های عکاسی “زنده”، کلاس‌های کارشناسی ارشد، جشنواره‌های شعر و موسیقی، مسابقات ورزشی، کوئست‌ها، شب‌هایی برای جانبازان، دیسکوهای جوانان و اجراهای گزارشی به طور مداوم در اینجا برگزار می‌شود.

در چارچوب این رویداد رسمی، نمایشگاهی افتتاح شد – نمایشگاهی که به زندگی و کار I.D. Kobzon اختصاص دارد. اینها کتاب ها، عکس ها، سی دی ها، وسایل شخصی، لباس ها، مجسمه ها، جوایز، یادداشت ها، مطالب بایگانی مربوط به فعالیت خلاقانه خواننده بزرگ است. برخی از آنها شخصا توسط نلی میخایلوونا تحویل داده شد. در آن شب کنسرت بزرگی نیز برگزار شد که ستارگان صحنه در آن شرکت کردند.