نگاهی به شغل عطاری و درآمد آن

طراحی سایت ویژه اصناف طب و پزشکان صنف عطاری و داروهای گیاهی طراحی سایت ویژه اصناف طب و پزشکان ، طراحی سایت ویژه صنف عطاری و داروهای گیاهی ، تخفیف تابستانه 20 درصد ! اگر به طب سنتی و داروهای گیاهی علاقه مند هستید ، راه اندازی شغل عطاری برای شما مناسب است. عطاری شغلی است که هیچگاه آدم اگر مدت ها پشت میز بنشیند خسته نمیشود عطاری زکریا مشهد . از خرید و فروش مواد شیمیایی از فروشگاه عطاری خود ، اکیداً خودداری کنید ، حتی اگر مجوزهای لازم را داشته باشد. ما در بخش امکان سنجی به شما کمک می کنیم متوجه این موضوع شوید که اگر سرمایه خود را وارد این بازار کنید به سود شماست یا ممکن است به ضرر شما باشد و امکان موفقیت شما در این مسیر چقدر است.

کسانی که قصد دارند فروشگاه عطاری را همانطور که در بالا ذکر شد ، افتتاح کنند ، ابتدا باید برای مجوز تجارت بهداشتی اقدام کنند.فروش جایگزین های گیاهی در عطاری بزرگترین اشتباه رایج آنها است. امروز اما عطاری دیگر عطر نمی فروشد و داروهای گیاهی سنتی جزء اصلی فروشگاه های عطاری هستند. فروشگاه عطاری فقط می تواند گیاهان خشک را بفروشد. راه اندازی شغل عطاری امروزه مورد توجه بسیاری از علاقه مندان به مباحث سلامت در حوزه طب سنتی و گیاهان داروئی شده است.از همین رو سعی کردیم برای مشتاقان و کارآفرینان مقاله ای جامه در زمینه راه اندازی شغل عطاری آماده نماییم.

دکتر شیما نصرالهالحسینی با اعلام این خبر گفت: در بازرسی مشترک کارشناسان این اداره با کارشناسان ادارۀ صمت از یک واحد عرضۀ گیاهان دارویی این اقلام کشف و ضبط شد. دکتر نصرالهالحسینی در پایان ادامه داد: از همشهریان عزیز خواهشمندیم از خرید هرگونه قرص یا دارو با ادعای درمانی از این صنف خوداری کرده و در صورت مشاهده این اقلام مراتب را با کارشناسان این اداره با شماره تماس 52313070 داخلی 112 در میان بگذارند. گیاهان دارویی که تهیه و تولید و توزیع می شوند، باید از هر گونه آلودگی های انگلی و قارچی به دور باشند.

در بین این سرزمین های کهن، ایران توانست با مبارزه با خرافه پرستی و افکار بیهوده در زمینه پزشکی و طب سنتی، در طبابت برتری داشته باشد. با کیفیت ترین محصولات را از ما بخواهید. كارگر شمالی – بالاتر از میدان انقلاب – پ. پیروزی – خ. پنجم نیروی هوایی – بالاتر از فلكه اول نیروی هوایی – پ.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد عطاری ژینکو لطفا از صفحه ما بخواهید.