گوشی اپل لیست قیمت + آفرهای ویژه خرید آیفون امروز 23 آذر

این دو ویژگی تنها بخشی از قابلیتهای آیفون 13 است که از سیستم عامل آی او اس 15 بهره میبرد. لنز تله فوتو iphone 13 Pro Max مانند دوبینهای قبلی از فوکوس تشخیص فاز خودکار نیز بهره مند است. جدیدترین پرچمدار اپل مانند آیفون 11 و 12 پرومکس به دوربین تله فوتو نیز مجهز است که سنسور 12 مگاپیکسلی و دریچه دیافراگم f/2.8 از مشخصات ساختاری آن میباشد. قیمت گوشی آیفون اپل و مشخصات آن در سریهای مختلف تفاوتهای زیادی با هم دیگر دارند و بعضی از مدلهای این گوشی تنها به صورت دست دوم موجود هستند. ماژول دوگانه دوربین آیفون ۱۳ از یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی و یک سنسور اولتراواید 12 مگاپیکسلی با زاویه دید 120 درجه بهره میبرد.

شرکت اپل برای دوربین سلفی جدیدترین اسمارت فون خود از سنسور 12 مگاپیکسلی با لنز واید و دریچه دیافراگم f/2.2 استفاده کرده است که مشخصات آن در مقایسه با نسل قبل خود یعنی آیفون 12 هیچ تغییری نداشته است. این تراشه با معماری 5 نانومتری که نسل جدیدتر A14 Bionic میباشد از سرعت بهتری برای پردازش دادهها برخوردار است و به راحتی از پس بازی و پردازشهای سنگین بر میآید. لایو تسکت(Live Text) یکی از جدیدترین ویژگیهای اضافه شده در آی او اس 15 است که با استفاده از آن میتوان متن عکس، اسکرین شاتها و تصاویر موجود در وب را کپی کرد.

قابیلت Lookup یکی دیگر از امکانات اضافه شده به جدیدترین نسخه IOS است که با استفاده از آن میتوان دوربین را سمت اشیاهای مختلف گرفت تا کاربر راجع به آن محصول اطلاعات مورد نیاز خود را در وب جستجو کند. با توجه به چیزهایی که ما در دوربین جدیدترین گوشیهای هوشمند میبینیم، به نظر میرسد که بیشتر به مخفی کردن دوربینهای سلفی فکر میشود تا اضافه کردن قابلیتهای جدید به آنها. آیفون 13 پرومکس از نظر فضای ذخیره سازی مانند نسل قبلی خود در مدلهای 128، 256 و 512 گیگابایتی عرضه میشود البته این تمام ماجرا نیست چراکه نسخه دیگر آیفون 13 پرو مکس با قابلیت فضای ذخیره سازی بینظیر 1 ترابایتی روانه بازار میشود.

استفاده از قابلیت Deep Fusion نیز مخصوص شرکت اپل است که در این گوشی هوشمند مشاهده گوشی آیفون 7 پرومکس میشود. زوم 3 برابری اپتیکال از دیگر قابلیتهای این دوربین است. این گوشی در رنگ های جذاب و با یک دوربین تک لنز عرضه بازار شد. این سری میان رده اپل که اولین نسخه آن از سال 2016 وارد بازار موبایل شد SE نام گرفت و مدت 4 سال طول کشید تا اپل راضی شود که به ادامه تولید این سری میان رده بپردازد؛ اما بالاخره در سال 2020 نسل دوم این سری را وارد بازار کرد و با استقبال عده زیادی از کاربران روبرو شد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از گوشی آیفون فایو ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.