یوری شاتونوف خطر مرگ بر اثر ویروس کرونا را دارد: “چیزی از ریه ها باقی نمانده است”

آندره رازین ، تهیه کننده ، نگران سلامتی تکنواز سابق “مه مناقصه” است

یوری شاتونوف خواننده 47 ساله شوروی و روسی ، خواننده پیشین گروه Laskoviy May ، در معرض خطر مرگ از ویروس کرونا قرار دارد. این اظهارات توسط بنیانگذار 57 ساله استودیوی لاسکووی می ، آندره رازین بیان شده است.

رازین به یاد آورد که در پاییز “مناقصه مه” یک شرکت کننده سابق خود را از دست داد. سپس ، در سن 47 سالگی ، الكساندر پریكو درگذشت. وی ابتدا با ویروس کرونا و ذات الریه در بیمارستان بستری شد. و بعداً در بیمارستان ، نوازنده همچنین دارای تومور بدخیم در ریه ها بود. این تهیه کننده معتقد است که همه این اتفاقات به دلیل سالها سیگار کشیدن در مورد پریکو رخ داده است.

رازین گفت: “یوری شاتونوف اکنون در معرض خطر است. وی همچنین ریه های بسیار ضعیفی دارد.”

این تهیه کننده افزود که اگر شاتونوف ویروس کرونا را انتخاب کند ، همان بیماری پریکو را خواهد داشت.

وی گفت: “پریکو از 9 سالگی سیگار می کشید و یورا شاتونوف از شش سالگی سیگار می کشد و قطع نمی کند. بنابراین ، من فکر می کنم از ریه ها چیزی باقی نمانده است.”

رازین افزود که او اکنون برای یوری شاتونوف دعا می کند. با این حال ، تهیه کننده شخصاً در مورد نگرانی خود به او نگفته است. او اعتراف كرد كه مدتهاست با او ارتباط برقرار نكرده است.

در مورد حقوق آهنگ های “Tender May” ، که طبق گفته دادگاه ، شاتونوف دیگر نمی تواند آنها را اجرا کند ، رازین توصیه کرد که مستقیماً با او تماس بگیرید.

“سپس او (شاتونوف – ویراستار) تمام حقوق خود را پس خواهد گرفت. در غیر این صورت ، او برای همیشه بدون آهنگ باقی خواهد ماند!” – رازین اضافه کرد.