اوت سرکیس یک ویدیو را برای شش آهنگ به طور هم زمان

ضبط کرد

ایده فیلم از هنرمند تهیه کننده یوگنی کوبیلیانسکی در میان همه گیر ویروس کرونا ، زمانی که نوازندگان می توانستند بصورت انلاین و بصورت آنلاین با طرفداران خود اجرا و ارتباط برقرار کنند.

– یوگنی کوبیلیانسکی یادآوری می کند – در یک زمان خاص ، تمام مراحل زندگی متوقف شد ، – تمام این مسابقه دیوانه وار پوچ از مجموعه “من یک ویدیو را اکنون منتشر خواهم کرد ، و سپس یک فیلم دیگر” ابتدا کل فضای اینترنت را فرا گرفت و سپس مردم از اطلاعات خسته شدند. بنابراین من به جای فیلمبرداری ، تصمیم گرفتم یک فیلم بسازم – این ایده جدید نیست ، اما اغلب استفاده نمی شود. بهتر است یک فیلم کاملاً عاقلانه فیلمبرداری شود که در آن ، شاید هیچ حرکات تندی وجود نداشته باشد ، اما مهمترین چیز پرتره هنرمند است.

اوت سارکیس در موقعیت های مختلف و زوایای مختلف در فیلم ظاهر خواهد شد.

– به این ترتیب ، از طریق حالت های چهره و گفتار هنرمند ، که در مصاحبه های کوتاه بین آهنگ ها به نظر می رسد ، این فرصت را پیدا می کنیم که به چشمان او نگاه کنیم و آنچه را که احساس می کند احساس کنیم ، – ادامه می دهد اوگنی کوبیلیانسکی. – در موسیقی عامه پسند ، امروز کلیپ ها یا تصویری فریبنده پیش پا افتاده اند ، یا نمایانگر منظره ای کاملاً ساختگی هستند ، که از طریق آن موسیقی کسل کننده و کسل کننده پوشانده می شود. بنابراین ، ما این بار تصمیم گرفتیم که جایگزینی واقعیت را کنار بگذاریم و به شخصی که از سوسو زدن ، زرق و برق و نامزدی خسته شده است فرصت دهیم فقط به موسیقی گوش دهد و ببیند که مجری چگونه زندگی می کند.

این فیلم شامل شش آهنگ از جمله “جنگ” ، “زیبا” و “می دانم” است.

– برای آهنگ ها ، ما به طور مداوم مکان ها را تغییر می دهیم ، – اوگنی کوبیلیانسکی اعتراف می کند. – ما یکی از ساخته های بالای برج ناقوس ، دیگری را در جنگل با درختان افتاده فیلمبرداری کردیم. هر مکان با توجه به ماهیت کار انجام شده انتخاب شد.

کارگردانی این فیلم را یکاترینا ساننیکووا بر عهده داشت که پیش از این ویدیویی را برای ترانه “پسر” اوت سارکیس فیلمبرداری کرده بود.

– اوکری کوبلیانسکی یادداشت می کند: – Ekaterina یک کارگردان بسیار مشهور و جالب است که کلیپ های ویدیویی زیادی را برای ستاره های ما ضبط کرده و با مستندها ، برنامه های تلویزیونی کار می کند. – من عاشق نگاه و عمق نفوذ او در شخصیت هستم. کاتیا به زبانی نزدیک به من صحبت می کند.

در صحنه ، کارگردان Ekaterina Sannikova به عنوان یک همکار نویسنده تمام عیار در پروژه ، با درگیر شدن احساسات شدید در روند کار ، تبدیل شد:

– من همیشه از هنرمند الهام می گیرم ، برای من این مهمترین چیز است ، – می گوید Ekaterina Sannikova. – من در آن حل می شوم. اگر شخصی را دوست نداشته باشید ، شلیک غیرممکن است. من معمولاً به یک هنرمند می گویم فقط وقتی احساسات را تجربه کنم همه چیز درست خواهد شد. اوت سارکیس برای من جالب است زیرا او فردی مهربان ، صادق و خوب است که به افراد اطراف خود عشق می ورزد. چشمانش حقیقت را تابانده است. این مهمترین چیز است.

خود اوت سارکیس اعتراف می کند که کار در قالب جدید و منحصر به فرد برای او بسیار جالب بود:

– برای من ، حتی یک فیلم به عنوان ترکیبی از آهنگهای مختلف در یک کلیپ بزرگ نیست. بلکه یک کنسرت است اما در مکان های غیرمعمول و در قالب غیرمعمول برگزار می شود. در مورد گنجاندن بین آهنگ ها ، این یک فیلم در مورد فیلم است. آنها قالب غیرمعمول فیلم را توضیح می دهند ، که بندرت در صحنه ما دیده نمی شود. در مراحل فیلمبرداری چیزهای زیادی برای خودم کشف کردم. یک روز شما باید با احساسات مختلف در مکان های مختلف کار کنید ، و این یک تجربه جدید است. Ekaterina Sannikova فردی بسیار حساس است. او می تواند به معنای واقعی کلمه یک کلمه بگوید ، که بلافاصله ایده ای جدایی ناپذیر از طرح ارائه می دهد.

فیلم کنسرت تقریباً در اکتبر سال 2020 در اینترنت ارائه می شود.

– یوگنی کوبیلیانسکی می گوید: برای تلویزیون ، چنین قالبی را می سازیم تا فیلم به صورت قطعه ای با آهنگ ارائه شود. – در اینترنت ، فیلم به طور کامل در دسترس خواهد بود.

وب سایت رسمی: http://avetsarkis.ru/

اطلاعات ارائه شده توسط خبرگزاری اینترمدیا