الکساندرا زاخاروا در لنکوم از دید عکاسان

پنهان شده بود

جلسه سپتامبر که برای گروه آشنا بود این بار با نشان مقدس برگزار شد. عکاسان هنرمندان را در ورودی گرفتند و پس از پایان مراسم در راهرو فضای دفتر منتظر ماندند. چه کسی می داند که آیا همه چیز در مورد همه گیری و امنیت بیش از حد است یا اخیر رسوایی های الکساندرا زاخاروا بازیگر برجسته تئاتر ؟ اتفاقاً او در لنکوم حضور داشت ، اما سعی کرد با کف دست خود را از عکاسان مخفی کند.

عصر ، تئاتر فصل را با نمایش “Va-bank” آغاز می کند ، که محبوبیت خود را در بین مخاطبان برای شانزدهمین سال از دست نداده است ، الکساندرا زاخاروا و الکساندر زبروف در نقش های اصلی هستند. این بازیگر جایزه بنیاد بین المللی تئاتر را دریافت کرد. اتحادیه اروپا G. لئونووا در نامزدی “کارشناسی ارشد” برای بازی در اولین فصل نمایش “تله”. همچنین آلا یوگانووا در رده “استادان” و آناستازیا مارچوک – در رده “شاگردان” اهدا شد. سرگئی دیاچکوفسکی ، الکسی اسکوراتوف ، نیکولای پارفنیوک و آندری کوشنیکوف جایزه ویژه “به دلیل تسلط بر اشکال ، مشاغل و فضاهای جدید در طی یک بیماری همه گیر.” دریافت کردند.

لنکوم مارک زاخاروف پنج برنامه برتر در برنامه های خود دارد. در 3 اکتبر ، فصل با نمایشی براساس نمایشنامه “زیر یک سقف” ساخته لودمیلا رازوموفسکایا به کارگردانی رومن سامگین با بازی تاتیانا کراوچنکو و اولسیا ژله زنیاک آغاز خواهد شد. در همین حال ، الكساندر لازارف در حال تمرین “نماز یادبود” توسط گریگوری گورین و مارك زاخاروف است. این نمایش شامل: سرگئی استپانچنکو ، آندری لئونوف ، آنا بولشوا ، اولسیا ژله زنیاک ، ویکتور راکوف ، ایوان آگاپوف ، ولادیمیر یوماتوف ، الکساندر سیرین ، پاول کاپیتونوف است.

کارگردان Dainius Kazlauskas اجرای کمدی معروف مولیر “Tartuffe” را ارائه می دهد. این نمایش “فریب ابدی” نامگذاری شد و نقش های اصلی آنتون شاگین و دیمیتری گیزبرشت هستند.

الكساندر زبروف در حال آماده سازی برای ایفای نقش در تولید “قبل از غروب آفتاب” توسط هاپتمن است. تئاتر خاطرنشان می کند که خود بازیگر این نمایش را انتخاب کرده است. مجموعه نخست های این نمایش توسط “مردی از لا منچا” به کارگردانی ولادیمیر پانکوف تکمیل خواهد شد.

علاوه بر این ، گروه “لنکوم مارک زاخاروف” توسط 5 نفر تکمیل شد: Zinaida Dianova ، Ekaterina Ryabova ، Roman Rakhimov ، Denis Stepanov ، Ilya Khalmurzaev. همه – فارغ التحصیلان موسسه تئاتر. ب. شوچوکین و شاگردان ولادیمیر ایوانف.

یک چیز جالب برای طرفداران تئاتر ، گالری عکس در لابی تماشاگران است که به لطف میخائیل ریژوف به روز شده است.