الکساندر سمچف 100 کیلوگرم وزن کم کرد: تئاتر هنری مسکو فصل را با شگفتی

آغاز کرد

نیم ساعت قبل از شروع ، هنرمندان در یک حیاط کوچک جمع می شوند. اولین شخصی که میخائیل پورچنکوف آمد. سوفیا ارنست ، زیبایی ، توسط روزنامه نگاران احاطه شده بود. او می گوید که در تابستان در فیلم بازی نکرده است ، زیرا هنوز سه فرزند دارد و در مرخصی زایمان به سر می برد ، اما انتظار دارد برای رناتا لیتوینوا ، که به تئاتر هنری مسکو برمی گردد ، کار کند. میخائیل پورچنکوف و ماریا زورینا.

من به بوفه تئاتر می روم و در آنجا یک شوک واقعی احساس می کنم: بازیگر الکساندر سمچف ، جذاب ترین مرد چاق تئاتر ما ، دیگر چنین نبود. نه ، یعنی جذابیت باقی مانده است ، اما منفی 100 کیلوگرم است.

– ساشا ، چگونه آن را مدیریت کردید؟ رژیم غذایی خاص؟ خود را با ورزش خسته می کنید؟

– فقط غذا خوردن را متوقف کرد. بولیمیا وجود داشت. حالا کمی غذا می خورم.

درست است ، او یک بشقاب خینکالی را در دستان خود نگه داشته است.

سالن به تدریج با هنرمندان پر می شود: در خط مقدم – یوگنی کیندینوف با همسرش گالینا ، نیکولای چیندیاکین ، نینا گلیایوا. آخرین نفری که وارد می شود ، خم می شود ، انگار می ترسد با کسی ، استانیسلاو لیوبشین و ایگور ورنیک دخالت کند. دورترین رتبه ها را نسل میانی اشغال می کند و جوانان در گالری حضور دارند. درست است ، در طول مسیر مشخص خواهد شد که از آخرین ردیف برای اجرا استفاده می شود ، اما بعداً.

در این بین ، همه سرگئی ژنوواچ را تحسین می كنند: مدیر هنری وارد می شود ، ناجور خم می شود و مشخص است كه او به شدت نگران است. بدیهی است که وقتی هنرمندان ادعاهای خود را از نظر من ابراز داشتند ، تا حد زیادی بی اساس است ، خاطرات جلسه تابستانی گروه بعد از قرنطینه در حافظه من است.

گردهمایی گروه دقیقاً نیم ساعت به طول انجامید که 10 دقیقه از آن صرف تبریک قهرمانان تابستانی بود. علاوه بر این ، اکثر آنها بازیگر نیستند ، بلکه آسانسور ، سرویس دهنده رختکن ، طلیعه دار ، روشن کننده ، مدیر ، مونتاژگر هستند – به طور کلی ، همه کسانی که همیشه در پشت صحنه موفقیت باقی می مانند. قهرمانان سالگرد در اقلیت بودند ، اما چه نوع: اوگنی کیندینوف ، واسیلی نمیرویچ-دانچنکو ، الکسی آگاپوف ، ولادیمیر کراسنف و ناتالیا اگورووا زیبا.

– و اکنون آنچه که همه منتظر آن بوده ایم بازگشت به آنچه دوست داریم است ، – می گوید سرگئی ژنوواچ و شروع به اعلام برنامه ها می کند.

به نظر می رسد تئاتر هنری مسکو در فصل 2020/21 آماده ثبت رکورد است: بیش از 10 نمایش برتر از پروژه های مختلف. به همین ترتیب است که اولگ تاباکوف در سال 2000 ، هنگامی که میزبان تئاتر هنری مسکو بود ، تولیدات جدیدی را اعلام کرد. به گفته ژنوواچ ، همه صحنه ها درگیر خواهند شد و صحنه جدید ، کوچکترین ، به آزمایشگاه اولین کارگردانی اختصاص خواهد یافت. بودجه کمی برای آنها تخصیص داده می شود ، هر اجرا ، صرف نظر از موفقیت یا شکست ، پنج بار برگزار می شود ، بیشترین موفقیت در کارنامه قرار می گیرد. ظاهراً جوانان ترجیحات زیادی خواهند داشت: به عنوان مثال ، كل گروه كارآموز به بازیگران اصلی گروه منتقل می شوند و این پیام باعث تشویق و فریاد “هورا!” می شود دیمیتری دیوژف.

اولین نمایش ها در صحنه های بزرگ و کوچک در ماه اکتبر آغاز می شود: آنها اولین کسانی هستند که پس از اجرای پلاتونوف توسط ناتالیا نازارووا “دریای خردسالان” را ارائه می دهند. بعد از “دریا” یگور پرگودوف “یک ماه در دهکده” خواهد بود.

– من خودم در حال شروع تمرین “توطئه احساسات” توسط یوری اولشا هستم ، – ژنوواچ در طول مسیر اظهار نظر می کند. – اما شما می دانید که نقش های اصلی Porechenkov ، Chekmazov و دیگران هستند. در سال 2021 ، رناتا لیتوینووا با یک ترکیب جالب نویسنده به ما باز می گردد: او “ستاره دوره شما” را در امتداد بلوار غروب آفتاب اجرا می کند.

سپس نام ها سرازیر می شوند: “شب والپورگیس” (کارگردان اولانبک بایالیف) ، “دشمنان ، یا عهد بارون مونهاوزن” (کارگردان ویکتور کرامر) – دروغگوی اصلی را کنستانتین خابنسکی بازی می کند (او ، مثل همیشه با کلاه بیس بال ، در آخرین ردیف ها می نشیند) ) سرگئی ژنوواچ سرانجام نمایش “در سنگرهای استالینگراد” را که برای 9 مه امسال آماده می کرد ، منتشر می کند ، اما بنا به دلایل مشخص ، امکان وقوع آن وجود ندارد. کنستانتین خابنسکی.

اخبار بیشتر: سه خارجی به عنوان کارگردان وارد تئاتر هنری می شوند – الویس هرمانیس از ریگا ، که به خاطر تولیداتش در مسکو مشهور است ، المو نیوژنن از تالین و همانطور که سرگئی واسیلیویچ با احساس خاصی گفت ، بزرگ موافقت کرد که در تئاتر هنری مسکو روی صحنه برود (بدون اغراق) کارگردان انگلیسی Simon McBurney.

و سرانجام – اقدامات مرتبط با نام اولگ تاباکوف ، که به مدت 18 سال تئاتر هنری مسکو را رهبری کرد. در 7 نوامبر ، یک شب اختصاص داده شده به Tabakov در صحنه بزرگ برگزار می شود ، که سرگئی ژنوواچ آن را اعلامیه عشق نامید. هر کلمه ای در اینجا زائد است: همه چیز از تعریف مشخص است. و با این حال ، سرگی واسیلیویچ با اشاره به گروه ، اعلام کرد که به ابتکار جانشین اولگ پاولوویچ در “Tabakerka” – ولادیمیر مشکوف – جمع آوری کمک برای بنای یادبود “اتم خورشید” اعلام شد. طبق اطلاعات من ، این بنای تاریخی قبلاً ریخته گری شده و در استودیوی الكساندر روكاویشنیكف مجسمه ساز است ، اما بدیهی است كه برای اتمام كار مبلغی لازم است.

و در آن زمان ، از آخرین ردیف ، صدایی به صدا درآمد: “آیا من می توانم یک تذکر داشته باشم؟ ..” همه حضار سر خود را بلند کردند و آوانگارد لئونتیف را دیدند ، که مثل همیشه ، با صدای مناسب از کنستانتین خابنسکی با یک شرکت از افراد همفکر تشکر کرد که برای این بودجه سرمایه جمع کردند. گورستان Novodevichy برای مسن ترین بازیگر تئاتر هنری مسکو Kira Golovko.

– خوب چه می توانم بگویم؟ – سرگئی ژنوواچ نتایج را خلاصه کرد. – من می خواهم برای همه صبر ، عشق به تئاتر آرزو کنم ، نه با گفتار ، بلکه با عمل.

خابنسکی مرموز ، که سمچف را لاغر کرد: قاب هایی از تئاتر هنری مسکو  خابنسکی مرموز که لاغر شد سمچف: فیلم از تئاتر هنری مسکو

به گالری عکس مربوطه مراجعه کنید